رقابت بارسلونا و رم بر سر جذب هافبک سوئیسی گلادباخ

رقابت بارسلونا و رم بر سر جذب هافبک سوئیسی گلادباخ

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک تیم مونشن گلادباخ آلمان در رادار مدیران بارسلونا قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا چاپ اسپانیا، مدیریت باشگاه بارسلونا به دنبال خرید دنیس زکریا، هافبک اهل سوئیس تیم بروسیا مونشن گلادباخ از بوندسلیگای آلمان است. تاریخ مهلت قانونی قرارداد این بازیکن با بروسیا مونشن گلادباخ در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و دنیس زکریا از طریق مدیر برنامه های خود به مديران تیم آلمانی اطلاع داده که تمایلی به تمدید قرارداد خود با این باشگاه ندارد. 

مشکل اصلی برای انتقال این به جمع نفرات آبی اناری ها، حضور باشگاه آ اس رم ایتالیا است. این باشگاه پایتخت ایتالیا نیز به شدت خواهان جذب دنیس زاکاریا بوده و از همین الان برای به خدمت گرفتن این بازیکن سوئیسی، با مدیر برنامه ها و همچنین خود این بازیکن نیز وارد مذاکرات جدی شده است. 

بارسلونا می خواهد این هافبک سوئیسی را به جمع شاگردان رونالد کومان و نفرات بلوگرانا اضافه کند؛ در نتیجه برای به خدمت گرفتن دنیس زکریای سوئیسی، با مدیریت گرگ های رُمی وارد جنگ نقل و انتقالاتی خواهد شد.

این بازیکن همراه با تیم ملی کشورش سوئیس نیز در تورنمت یورو 2020 حاضر بود که موفق شد عملکرد نسبتا مناسبی هم ارائه کند و درخشان ظاهر شود.

9404