بارسلونا به دنبال جذب هافبک هلندی شیاطین سرخ در ژانویه

بارسلونا به دنبال جذب هافبک هلندی شیاطین سرخ در ژانویه

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از غول های اسپانیایی، جدیدترین مشتری بازیکن نیمکت نشین شیاطین سرخ است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، اورتون در تابستان گذشته در آستانه جذب دونی فن ده بیک، هافبک هلندی شیاطین سرخ قرار داشت. اما اوله گونر سولشر، سرمربی نروژی منچستر یونایتد از وقوع این انتقال جلوگیری کرد.

طبق این گزارش، دونی فن ده بیک یکی از چهار گزینه انتقالاتی بارسلونا برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی پیش روست. در پنجره های گذشته، رونالدو کومان، سرمربی هلندی از مسئولان بارسلونا تقاضا کرده بود تا میانه زمین این تیم را تقویت کنند. تقاضایی که تا به امروز برآورده نشده است.

بعد از بازی های ملی در ماه سپتامبر، مدیر برنامه های فن ده بیک ادعا کرد صحبت های خوبی را با سولشر در خصوص آینده موکل خود انجام داده است. با این حال این هافبک بیست و چهار ساله از آن زمان تنها در دو بازی به میدان رفته است.

احتمال انتقال دونی فن ده بیک به بارسلونا در ماه ژانویه وجود دارد. کومان هم‌وطن خود را از زمان سرمربیگری در تیم ملی هلند به خوبی می‌ شناسد.

تا به این جا نشریه اسپورت کاتالونیا، دونی فن ده بیک را تنها به عنوان یک کاندیدا برای بلوگرانا معرفی کرده است و در این جا مشخص نشده آن ها به دنبال انتقال قرضی یا دائمی این بازیکن هلندی هستند.

9404