آغاز ثبت نام برای حضور در مزایده کارگزاری پرسپولیس

آغاز ثبت نام برای حضور در مزایده کارگزاری پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- متقاضیان کارگزاری باشگاه پرسپولیس از امروز درخواست خود را برای حضور در مزایده اسپانسر این باشگاه ثبت می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرسپولیس در تاریخ 7 مهر با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد افراد حقیقی و حقوقی که در نظر دارند در مزایده کارگزاری این باشگاه شرکت کنند باید حتماً در سامانه «ستاد ایران» عضویت داشته باشند در غیر این صورت باید نسبت به ثبت‌نام در این سامانه اقدام کنند.

روز گذشته  پس از گذشت 9 روز از صدور آن اطلاعیه، بارگذاری اسناد مربوط به مزایده کارگزاری تکمیل شده و از امروز هر شخص، سازمان یا شرکتی که قصد حضور در این امر را داشته باشد، می‌تواند با مراجعه به سایت از قیمت پایه و سایر شرایط مربوط به مزایده اطلاعاتی به دست آورده و برای حضور در آن اقدام کند.

 در حالی که پیش از این گفته می‌شد های وب تنها شرکتی است که قرار است در این مزایده شرکت کرده و به عنوان کارگزار فصل آینده قرمزها انتخاب شود اما شنیده ها حاکی از آن است که غیر از های‌وب چند شرکت دیگر هم خواهان حضور در مزایده کارگزاری باشگاه پرسپولیس هستند.

از طرف دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خیلی امیدوار هستند که بتوانند شرایطی را فراهم کنند که کارگزاری این باشگاه با بالاترین پیشنهاد ممکن به یک شرکت واگذار شود.

با توجه به اینکه مزایده در سامانه رسمی دولت انجام می شود مدیران پرسپولیس قادر نخواهند بود قول کارگزاری را به هیچ برند یا شرکتی بدهند و همه چیز باید با انجام مزایده رسمی با حضور نمایندگان قانونی برگزار شود.

7655