رقابت یوونتوس با اتلتیکومادرید و بارسلونا برای جذب مدافع میلان

رقابت یوونتوس با اتلتیکومادرید و بارسلونا برای جذب مدافع میلان

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و اتلتیکو مادرید به دنبال جذب مدافع روسونری هستند و هر دو رقبای قابل توجهی برای یوونتوسی می باشند که آن ها هم این ملی پوش ایتالیایی را زیر نظر دارند .

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه توتو اسپورت چاپ تورین ایتالیا، آلسیو رومانیولی در پایان این فصل یک بازیکن آزاد خواهد بود و ممکن است قرارداد جدیدی با میلان امضا نکند و البته تا امروز نیز از تمدید قرارداد خود با روسونری سر باز زده است.

مدیریت بیانکونری امیدوار است این مدافع ملی پوش را متقاعد کند که راهی تورین شود زیرا انتقال به يوونتوس، به مدافع آتزوری این شانس را می دهد که در لیگ سری آ بماند.

اما در این میان، یوونتوس باید با رقبای اسپانیایی هم در این راه مبارزه کند. اتلتیکو مادرید یکی از برترین باشگاه های اسپانیایی، در تلاش است که آلسیو رومانیولی را به اسپانیا ببرد تا کیفیت بیشتری به خط دفاعی خود اضافه کند و البته بارسلونا را نیز نباید فراموش کنیم که می خواهد با دستمزدی بالا، این بازیکن را به نیوکمپ ببرد و هر دو رقبای اصلی يوونتوس در راه خرید رومانیولی هستند.

کاتالان ها با توجه به شهرتشان در اروپا می توانند باشگاهی جذاب برای رومانیولی باشند، اما بانوی پیر همچنان یکی از بزرگ ترین باشگاه های ایتالیاست و امیدوار است بتواند این بازیکن را متقاعد کند که به عنوان بازیکن آزاد به آن ها بپیوندد.

9404