اعتراض کورتوا به برگزاری دیدار بلژیک - ایتالیا

اعتراض کورتوا به برگزاری دیدار بلژیک - ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا دروازه‌بان تیم ملی بلژیک و رئال مادرید مدعی است که دیدار آن‌ها برابر ایتالیا، یک بازی بیهوده و الکی است. 

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب از چهارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا، شیاطین سرخ اروپا در برابر فرانسه به میدان رفتند و البته موفق نشدند برتری 2-0 خود را مقابل خروس‌ها حفظ کنند و در پایان، با نتیجه 3-2 شکست خوردند و حالا باید برای کسب مقام سومی به مصاف ایتالیایی بروند که در برابر اسپانیا، متحمل شکست 2-1 شده بودند. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، کورتوا پس از پایان بازی به شدت از شکست مقابل فرانسه ناراحت بود و رسانه‌های بلژیکی گفت: "مثل همیشه، زمانی که با نتیجه 2-0 پیش هستید، نباید پیروزی را از دست بدهید، اما ما این کار کردیم." 

او همچنین در ادامه مدعی است که بازی مقابل ایتالیا بر سر مقام سومی، یک دیدار بی ارزش است. دروازه‌بان سابق اتلتیکومادرید و چلسی در این باره گفت: "ما برای هیچی بازی می‌کنیم. مقام سومی یا چهارمی در لیگ ملت‌های اروپا برای هیچ کس مهم نیست. این یک بازی بی ارزش و بیهوده است. نمی‌دانم ما چرا می‌خواهیم بازی کنیم، زیرا بیشتر شبیه یک بازی تمرینی است."

دیدار رده بندی این دو تیم روز یک شنبه برگزار خواهد شد. 

4416