رقابت یک و دوازده؛ روز از نو، روزی از نو (عکس)

رقابت یک و دوازده؛ روز از نو، روزی از نو (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان های استقلال این روزها رقابت فشرده‌ای با یکدیگر دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، با بازگشت رشید مظاهری به استقلال رقابت جذاب فصل گذشته میان او و سیدحسین حسینی دوباره شکل گرفته است.
البته مظاهری به دلیل دوری نسبتا طولانی از تمرینات فعلا از نظر بدنی شرایط چندان مناسبی ندارد اما او با انجام تمرینات اختصاصی قصد دارد خودش را به دوران خوب برساند تا بتواند برای حضور درون دروازه استقلال رقابت کند.
از سوی دیگر سیدحسین حسینی در بازی های پایانی فصل گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و توانست جواب اعتماد فرهاد مجیدی را در بازی های مختلف به خوبی بدهد. حسینی در بازی با الهلال عربستان هم با وجود اینکه دو گل دریافت کرد اما شب خوبی داشت و چند سیو مناسب هم انجام داد.
با این شرایط احتمالا شاهد آن باشیم که استقلال فصل جدید لیگ برتر را هم با دروازه‌بانی حسینی شروع کند اما رقابت میان گلرهای شماره یک و دوازده استقلال موضوعی است که در طول رقابت‌ها می‌تواند جذابیت ویژه‌ای داشته باشد.
مظاهری و حسینی فصل گذشته نیز بدون حاشیه خاصی در کنار یکدیگر حضور داشتند و حالا برای لیگ بیست و یکم نیز این ماجرا تکرار خواهد شد. رقابتی که از همین حالا شروع شده و شاهد ادامه‌دار شدنش خواهیم بود.

6641