کمالوند: یک نفر کارشکنی می‌کند تا کرار به ایران نیاید

کمالوند: یک نفر کارشکنی می‌کند تا کرار به ایران نیاید

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان نسبت به کارشکنی یک نفر در این باشگاه برای عدم جذب کرار جاسم واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، فراز کمالوند درباره شرایط تیم نفت مسجدسلیمان بیان کرد: شرایط تیم ما را تقریبا همه می‌دانند. ما آخرین تیمی بودیم که کارمان را شروع کردیم. در شرایطی که همه تیم های دیگر برنامه های بدنسازی شان را تمام کردند و بعد از کارهای تاکتیکی بازیهای تدارکاتى را هم پشت سر گذاشتند ، ما هنوز مشغول جمع کردن یار هستیم. با این حال با همین سرعت کار را جلو می‌بریم تا تیم را جمع و جور کنیم. وقت بدنسازی نداریم و مجبوریم با شرایط خاصی وارد مسابقات شویم و در تعطیلی 20 روزه‌ای که بعد از هفته دوم وجود دارد تمرینات بدنسازی را انجام بدهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دلخوری اش از مسئولان نفت برطرف شده، تاکید کرد: واقعیت این است که هنوز از برخی مسائل دلخور هستم. ما روز اول که با مسئولان نفت صحبت کردیم قول و قرارهایی گذاشتیم. همان روز با توجه به اینکه اکثر بازیکنان خوب داخلى جذب تیم های دیگر شده بودندو مارکت بازیکنان تقریبا خالی شده بود ،گفتیم که باید بازیکنان خارجی جذب کنیم. نظر من این بود که حداقل 3 خارجی خوب بگیریم. رایزنی های زیادی انجام دادیم و 30، 40 بازیکن را تحت نظر گرفتیم اما هیچ کدام از این نفرات به نتیجه نرسیدند که همین امر موجب دلخوری من هم شد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد: بعد از آن جلسه ای را با مسئولان باشگاه داشتیم. در این جلسه هیات مدیره از من خواستند که با توجه به شرایط بودجه ای باشگاه از جذب 3 خارجی صرف‌نظر کنم و یکی را به خدمت بگیریم. با اینکه می‌دانستم تیم باید قدرتمند بسته شود اما به خاطر باشگاه این را پذیرفتم. قرار شد جاسم کرار را به ایران بیاوریم. صحبت های مقدماتی با این بازیکن انجام شده و او آماده حضور در ایران است. رقم قراردادش را هم چیزی که ما می‌خواستیم توافق کرده اما متاسفانه 5 روز است که مساله جذب رسمی وی عملی نشده و یکی از افراد شاغل در باشگاه کارشکنی می‌کند تا این کار انجام نشود. از طرف دیگر بازیکنان تیم سال گذشته را متاسفانه با قراردادهاى یکساله جذب کردند و تیم کاملا خالى شده و 7 سهمیه لیگ برتر هم دردى از ما دوا نمی‌کند.

کمالوند با اشاره به صحبت های قبلی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: آقای نظری در مصاحبه ای که چند روز قبل با یکی از خبرگزاری‌ها داشتندهم تاکید کردند که روی جذب کرار به جمع بندی نهایی رسیده‌ایم و انجام می‌دهیم. من از روز اول 3 بازیکن خارجی می‌خواستم که البته از بازیکنان داخلی هم ارزان تر بودند و رقم قراردادشان نزدیک به دو میلیارد تومان بود اما باشگاه از من خواست که یک نفر را بگیریم و حالا برای جذب همان یک نفر هم دست دست می‌کنند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که تصور می‌کند چرا تاکنون جذب کرار جاسم به تاخیر افتاده، بیان کرد: همانطور که گفتم فکر می‌کنم این مسائل کارشکنی یک نفر خاص در باشگاه است. مدیرعامل و هیات مدیره مشکلی با حضور کرار، ندارند و کاملا همراه هستند اما یک نفر خاص در این خصوص مشکل ایجاد می‌کند که البته کاملا دلایل این کارشکنى را می‌دانم و به موقع درباره آن صحبت خواهم کرد.

کمالوند همچنین گفت: ما با مسئولان باشگاه نفت قول و قرارهایی گذاشتیم. من دوست دارم تیمم قدرتمند بسته شود. با همه مشکلاتی که تیم نفت دارد مردم خوزستان ومسجدسلیمان انتظار دارند تیم شان فوتبال خوبی بازی کند و نتیجه بگیرد. من که آبرویم را از سر راه نیاورده‌ام؛ همه ما می‌خواهیم از آبروی مسجدسلیمان دفاع کنیم اما متاسفانه جذب همان یک بازیکن خارجی که به آن قانع شدم هم مرتبا به تعویق می‌افتد. با این شرایط اگر موضوع جذب کرار جاسم عملیاتی نشود، من با تمام احترام به هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه نمی‌توانم کمکی انجام بدهم. ما می‌توانستیم به جای کرار بازیکن خارجی دیگرى بگیریم اما کرار هم به فوتبال ایران کاملا آشناست و هم 6 فصل اینجا بازى کرده و هم صدور آى تى سى او به مراتب راحت تر است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نگران نیست در صورت جدایی از نفت، دوباره انتقادها به استعفا شروع شود، تاکید کرد: من تعجب می‌کنم که بعضی‌ها مدام می‌گویند کمالوند استعفا می‌دهد. خب من توقع و انتظاراتی دارم. وقتی شما قول و قرارهایی با مسئولان باشگاه می‌گذاری و به این قرارها عمل نمی‌شود، چه کار باید بکنم؟ شاید می‌بایست از مرتبه بعدى همان روز اول مذاکره تمام قول و قرارها را روى کاغذ نوشت و طرفین امضاء کنند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد: آن سالی که در نفت آبادان ما توانستیم بهترین نتایج تاریخ لیگ برتر این باشگاه را بگیریم و به نیمه نهایی جام حذفی هم صعود کنیم، دلیل اصلی اش استفاده از 4 بازیکن خارجی خوب بود. در آن فصل شیمبا، مگنو باتیستا، کرار جاسم و آگوستو سزار در تیم ما بودند و توانستیم خوب کار کنیم. حالا من فقط یک کرار جاسم را می‌خواهم اما کاری برای جذبش انجام نمی‌شود من اعتبار و آبروی خودم را دوست دارم. به قول معروف نمی‌شود با چوب دستی به جنگ مسلسل برویم. 

کمالوند در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: در کنار همه موضوعاتی که بیان کردم مسائل دیگری هم هست اما چون موضوعات داخلی باشگاه است، قصد مطرح کردنش را ندارم. با این حال حرف های زیادی برای گفتن دارم که در زمان مناسب راجع آن صحبت خواهم کرد. حتى امروز به باشکاه اعلام کردم که اگر نمی‌خواهند کرار را جذب کنند به من بگویند تا یک بازیکن خارجى دیگر را معرفی کنم. چون به دلیل تاخیر تیم در شروع تمرینات عملا بازیکن داخلی وجود ندارد که بخواهیم جذب کنیم.

او صحبت‌هایش را اینطور به پایان برد: با شرایط موجود 24 ساعت دیگر برای جذب کرار صبر می‌کنم و اگر قولی که در جلسه 5، 6 نفره به من داده شد، عملی نشود دیگر هر تصمیمی گرفتم کسی از من دلخور نشود. همه مسئولان قول دادند که این کار انجام شود و اگر اینطور نشود، از من هم نباید توقعی داشته باشند.

6641