لبخند، پاسخ هافبک استقلال به شایعه‌ جدایی‌اش

لبخند، پاسخ هافبک استقلال به شایعه‌ جدایی‌اش

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک استقلال این روزها با انگیزه زیادی تمریناتش را انجام می‌دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، سعید مهری یکی از هافبک های وسط استقلال است که در نیم فصل لیگ بیستم از تراکتور به جمع آبی‌های پایتخت ملحق شد. این هافبک دفاعی که در بازی های زیادی پیراهن استقلال را پوشید اما در اول نقل و انتقالات تابستانی بحث هایی درباره جدایی اش وجود داشت.

مهری که با توجه به حضور هافبک های پرتعداد در استقلال تصور می‌کرد کمتر به اوبازی برسد، همواره مسائلی درباره جدایی اش از جمع شاگردان مجیدی و پیوستن به تیم های دیگر وجود داشت اما این اتفاق رخ نداده است.

هافبک آبی ها حالا در فاصله کمتر از دو هفته تا شروع لیگ برتر هم در تمرینات استقلال انگیزه زیادی دارد و کارش را با شرایط خوب دنبال می‌کند. این بازیکن که یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، بدون حاشیه کارش را جلو می‌برد و رضایتش از حضور در استقلال را با لبخندهای خود در تمرین نشان می‌دهد.

با این تفاسیر مهری در لیگ بیست و یکم نیز پیراهن استقلال را برتن می‌کند و امیدوار است بتواند بیشتر از فصل گذشته برای شاگردان مجیدی مفید باشد. او باید برای حضور در ترکیب در رقابت با سایر بازیکنان گوی سبقت را برباید و برای این منظور نیازمند تلاش زیاد است.

6641