ادعای یک ایجنت: رونالدو از منچستر خواسته تا کیه‌زا را جذب کنند

ادعای یک ایجنت: رونالدو از منچستر خواسته تا کیه‌زا را جذب کنند

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد نیز به جمع مشتریان ملی پوش ایتالیایی يوونتوس اضافه شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه کالچو مرکاتو، فدریکو کیه‌زا در سال ۲۰۲۰ و با قراردادی دو ساله و قرضی به همراه بند خرید اجباری، از فیورنتینا به یوونتوس پیوست. این بازیکن بیست و سه ساله در اولین فصل حضورش در تورین به صورت مرتب به عنوان وینگر فعالیت کرد. کیه‌زا در تمامی رقابت ها پانزده گل و یازده پاس گل به ثبت رساند و در کنار کریستیانو رونالدویی بازی می‌ کرد که در اواخر تابستانی که گذشت، راهی منچستر یونایتد شد.

حالا این رسانه ایتالیایی ادعا می‌ کند که رونالدو می‌ خواهد هم تیمی سابقش به تئاتر رویاها بیاید. رجیانی که از او به عنوان ایجنت بازیکنان فوتبال در اروپا یاد می‌ شود، در این خصوص می گوید:

"فکر می کنم فشارهای خارجی زیاد و جدی ای روی کیه‌زا وجود دارد. در انگلیس تحسین کنندگانی دارد و توسط رونالدو نیز به شدت حمایت می‌ شود. به نظرم فدریکو می‌ تواند خیلی زود یوونتوس را ترک کند. مبلغ انتقال او می‌ تواند به راحتی از یکصد میلیون یورو فراتر برود. علاوه بر منچستر یونایتد، دو الی سه باشگاه دیگر هم هستند که توانایی پرداخت یکصد و بیست الی یکصد و سی میلیون یورو برای کیه‌زا را دارند."

لازم به ذکر است که رجیانی نه مدیر برنامه های رونالدوست و نه مدیر برنامه های ستاره یوونتوس. همچنین مشخص نکرده که آیا رونالدو صحبتی در خصوص کیه‌زا کرده یا این فقط نظر شخصی خودش است.

9404