رکوردشکنی دورتموند برای حفظ هالند به کمک رئیس نروژی پوما

رکوردشکنی دورتموند برای حفظ هالند به کمک رئیس نروژی پوما

پایگاه خبری فوتبالی - امیدواری بروسیا دورتموند به حفظ مهاجم نروژی خود بیشتر از قبل شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه بیلد آلمان، آینده ارلینگ هالند هنوز هم در مطبوعات مختلف بررسی می‌ شود. احتمال خروج این مهاجم نروژی در تابستان ۲۰۲۲ وجود دارد اما خبرها حاکی از آن هستند که چند رویداد می‌ تواند حضور او را حداقل یک سال دیگر افزایش دهد.

تا تابستان ۲۰۲۲، ارلینگ هالند با شرکت نایک قرارداد دارد. ممکن است قرارداد او با این شرکت تمدید نشود و نشریه بیلد خبر از مذاکرات با پوما می‌ دهد. پوما اسپانسر دورتموند است و یک پیشنهاد پنج ساله و بیست و پنج میلیون یورویی به هالند می‌ دهد (سالی پنج میلیون یورو).

اگر این عدد را با رقم پیشنهادی دورتموند جمع کنیم، متوجه می شویم که دورتموند می‌خواهد برای هالند رکوردشکنی کند و دستمزد سالانه او را به پانزده میلیون یورو برساند که در تاریخ دورتموند هیچ بازیکنی چنین دستمزدی دریافت نکرده است! این دستمزد با پیشنهاد پوما، مجموعا بیست میلیون یورو به هالند می‌ دهد.

رقمی که رایولا درخواست می‌ کند، بیست و پنج میلیون یورو (حدود پنجاه میلیون یورو ناخالص) است که با کمک پوما، فقط پنج میلیون یورو با پیشنهاد احتمالی دورتموند فاصله خواهد داشت!

گفتنی است شرکت پوما که پنج درصد سهام دورتموند را هم در اختیار دارد، از یک رئیس نروژی به اسم بیورن گولدن بهره می‌ برد. این رئیس با پدر هالند رفاقت قدیمی دارد و گاهی اوقات همراه با پدر هالند، بازی‌ های ارلینگ را از نزدیک تماشا می‌ کند.

باید دید که آیا هالند پیشنهاد بیست میلیون یورویی دورتموند را می‌پذیرد، یا بیست و پنج میلیون یورو از یک باشگاه ثروتمند اروپایی طلب می‌ کند. به نظر می‌ رسد با این تفاسیر، همه چیز به تصمیم هالند مربوط باشد و دورتموند پیشنهاد خوبی به او بدهد.

9404