آرسنال و تاتنهام به دنبال آزمون

آرسنال و تاتنهام به دنبال آزمون

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ تبدیل به هدف نقل‌وانتقالاتی توپچی‌های لندن شده است.

به گزارش فوتبالی، سردار آزمون که در گذشته بارها از او به عنوان یکی از اهداف نقل‌وانتقالاتی باشگاه‌هایی همچون رم، بایرلورکوزن، لیون، آرسنال، لسترسیتی، اورتون، وستهام، ناپولی، اتلتیکومادرید و سویا یاد شده، بار دیگر نامش در فهرست خریدهای مدنظر توپچی‌های لندن قرار گرفته است.

بر اساس گزارش مجله فرانسوی «اونزه موندیال»، باشگاه آرسنال، سردار آزمون را به عنوان جانشین احتمالی الکساندر لاکازت در نظر گرفته، مهاجمی که وارد سال پایانی قراردادش با این باشگاه انگلیسی شده و گفته می‌شود اتلتیکومادرید نسبت به جذب او علاقه‌مند است.

آزمون که به «مسی ایرانی» شهرت دارد، فصل گذشته عملکرد درخشانی از خود در زنیت به نمایش گذاشت و در 29 بازی آمار 19 گل‌زده را ثبت کرد.

در عین حال طبق ادعای «سان»، آرسنال در راه جذب این بازیکن تنها نیست و تاتنهام رقیب سنتی آنها هم چشم به جذب این مهاجم ایرانی دارد و او را گزینه‌ای برای جانشینی هری کین می‌بیند، مهاجمی که مورد توجه منچسترسیتی قرار دارد.

میلان هم در تابستان اخیر نسبت به خدمت گرفتن آزمون 26 ساله از زنیت علاقه‌مند بود. سردار آزمون که وارد سال پایانی قراردادش با زنیت شده، تاکنون در 95 بازی 58 گل برای این تیم روسی به ثمر رسانده است.

او در فصل جاری هم آمار 6 گل‌زده و یک پاس‌گل را از خود در 12 بازی برجای گذاشته است.

7474