اکبرپور: نباید بازی ایران دلهره‌آور می‌شد

اکبرپور: نباید بازی ایران دلهره‌آور می‌شد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی ماشین‌سازی از نمایش تیم ملی مقابل امارات راضی نیست و انتظار بیشتری از بازیکنان دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، علیرضا اکبرپور در خصوص بازی ایران مقابل امارات ، تیم سابقش استقلال و تیم تخت هدایتش یعنی ماشین سازی گفت و گویی انجام داد.  

ملی پوشان می توانستند راحت تر بازی کنند

به نظر من در این دیدار بچه ها توانایی که داشتند را نتوانستند در زمین پیاده کنند. همه می‌دانند که از نظر بازیکن،نفرات و فوتبال ، فوتبال ایران همیشه سرآمد کشورهای عربی به خصوص امارات است. شاید من اشتباه می کنم و بعضی ها از نحوه بازی تیم ملی مقابل امارات خوششان آمده ولی واقعیتش این است بچه های ما می توانند راحت تر بازی کنند و راحت به گل برسند و اینکه بازی دلهره آور نباشد.

لژیونر ها به خوبی می دانند چه کار کنند

تیم ملی ایران از نظر نفر از دروازه گرفته تا خط جلو در آسیا جزو بهترین‌ها هستند. گل نخوردن  توانایی دروازه بان،خط دفاع و یک کار تیمی بوده. بچه ها اکثرا در بیرون از ایران کار می کنند و به خوبی می دانند که چگونه از خط جلو دفاع کنند که تمام فشار روی دفاع و دروازه نباشد. یک گل هم شانس آوردیم که آفساید گرفتند وگرنه دفاع ما باید اخراج می شد و شرایط در آن زمان فرق می کرد. باید کمی بیشتر کار کنیم و حریفان را دست کم نگیریم به اضافه اینکه باید با تمام وجود بازی و کار را در نیمه اول تمام کنیم. ما از نظر فوتبالی همیشه برتر بودیم.

همه چیز به اسکوچیچ بر می گردد

همیشه زمانی که با تیم‌های شرق آسیا مثل کره، ژاپن و حتی چین بازی داشتیم کارمان سخت بوده . آنها نفرات سرعتی دارند و فوتبالشان همیشه رو به رشد بوده. بازی هایشان مثل تیم‌های عربی نیست و کار را برای ایران همیشه سخت می‌کنند. تیم ما نفراتی دارد که بهترین ها هستند و می توانند به هر تیمی غلبه کنند منتهی همه چیز به کادر فنی و سرمربی تیم ملی بر می گردد که چگونه نفرات را بچیند و تفکراتش چگونه باشد.

آجورلو قابل، محترم و دوست داشتنی است

او در مورد اوضاع استقلال گفت: آقای آجورلو مدیر قابلی است و توانایی های خودش را پیش از این نشان داده. یک آدم قابل احترام و مدیری دوست داشتنی است انشاالله که در کارش موفق باشد. همیشه وقتی مدیریت عوض می شود به طبع شرایط نیز برای کار کردن مدیران جدید سخت می شود و رسیدگی به مشکلات و در دست گرفتن امور زمان بر است. آقای آجورلو چندین دهه در فوتبال است و در تیم بزرگ پاس و یک برهه در تراکتور بوده و از زمانی که آمده استقلال را به آرامش رسانده ولی همه چیز به این برمی‌گردد که این تیم چه نفراتی را اضافه کند و چه نتایجی بگیرد. تماشاگر دیگر از این تیم قهرمانی می خواهد، انشاالله که تیم یه شرایط ایده آل برسد.

ما را از نگرانی در بیاورید

اکبرپور در مورد شرایط ماشین سازی گفت: از سال گذشته تا الان کل نفرات ما جدا شدند. دو، سه بازیکن داشتیم که  آن ها هم خواهان جدایی بودند و به نوعی ۱۰۰ درصد تیم جدا شده اند و مدیریت بازیکنان جدید گرفته و بعضی ها بازیکنان خوب بومی هستند که انشاالله با کار کردن و هماهنگ شدن بتوانیم این تیم را به جایگاه اصلی اش برگردانیم. منتهی ما اینجا مشکلات زیادی داریم که یکی از مشکلاتمان پنجره بسته است که مدیریت سعی می کند هر چه زودتر باز کند. تا این پنجره باز نشود دست و بال همه بسته است و همه ما نگران هستیم. امیدوارم که مسئولین استان بیایند و این مشکل را حل کنند و هر چه سریعتر همه از نگرانی در بیایند. هرچه زمان می گذرد شرایط سخت تر می شود. امیدوارم هرچه زودتر شرایط بهبود یابد و در لیگ یک به سمت لیگ برتر گام برداریم.

7474