سون: حتی با کمک دارو باید برای تیم ملی بازی کرد

سون: حتی با کمک دارو باید برای تیم ملی بازی کرد

پایگاه خبری فوتبالی- سون هیونگ مین، ستاره تاتنهام، معتقد است که حتی در صورت بیماری نیز باید برای کمک به تیم ملی تلاش کرد.

به گزارش فوتبالی، دو تیم کره جنوبی و سوریه روز گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر در گروه آ به مصاف یکدیگر رفتند و کره در نهایت موفق شد با نتیجه 1-2 به پیروزی برسد.

این بازی تا دقیقه 89 با تساوی 1-1 دنبال می‌شد اما سون موفق شد گل پیروزی بخش تیمش را در دقیقه 89 این بازی به ثمر رسانده و سه امتیاز ارزشمند را برای آنها به ارمغان بیاورد. کره جنوبی با این پیروزی موفق شد با کسب 7 امتیاز از سه بازی پس از ایران در رده دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

سون پس از بازی برابر استون ویلا در لیگ برتر به کشورش برگشت تا در فاصله دو روز مانده به بازی برابر سوریه به اردوی این تیم اضافه شود. این بازیکن در مصاحبه پس از بازی به تمجید از عملکرد سایر بازیکنان تیم پرداخته و گفت: «به لطف سختکوشی و تلاش بازیکنان بود که موقعیت گلزنی برای من ایجاد شد.»

او در ادامه اضافه کرد: «من فکر می‌کنم تلاش برای بازی با پیراهن تیم ملی طبیعی است، حتی اگر مریض باشید باید از دارو استفاده کنید.»

نزار محروس، سرمربی تیم ملی سوریه نیز پس از بازی گفت: «من فکر می‌کنم کره بازی خوبی ارائه کرد چون بازیکنی مانند هیونگ مین سون در این تیم حضور داشت.»

7474