جنجال بشار در بازی بدون گل عراق - لبنان (عکس)

جنجال بشار در بازی بدون گل عراق - لبنان (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- برخورد هافبک تیم ملی فوتبال عراق با دروازه‌بان لبنانی‌ها باعث خلق صحنه‌ای جنجالی در مصاف این دو تیم شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در شرایطی دوئل تیم‌های عراق و لبنان در یکی سه مسابقه هفته سوم در گروه A رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر با نتیجه تساوی 0-0 به پایان رسید که اواخر این مسابقه با یک برخورد میان هافبک عراقی‌ها و دروازه‌بان لبنان، پرتنش و جنجالی به پایان رسید.

ماجرا از این قرار است که پس از شروع مجدد ناموفق دروازه‌بان عراق و رسیدن توپ به گلر لبنانی‌ها، بشار رسن هافبک سابق پرسپولیس برای جلوگیری از اتلاف وقت دوان دوان به سوی او می‌رود تا بتواند یا توپ را بازیابی کند و یا هم دروازه‌بان لبنان را وارد به آن کند که بازی را بار دیگر به جریان بیندازد.

در این صحنه مصطفی مطر دروازه‌بان لبنان توپ را با دست بر می‌دارد که بشار رسن او را هل می‌دهد و گلر لبنانی‌ها سرنگون می‌شود و این صحنه سرمنشا یک جنجال بزرگ و درگیری می‌شود، چرا که دیگر بازیکنان دو تیم به صحنه نزدیک شده و با یکدیگر درگیر می‌شوند.

داور مسابقه هم تلاش کرد تا با جریمه بشار رسن با کارت زرد، صحنه را مدیریت کند و از شدت دعواها بکاهد، البته رسن دور از درگیری‌های شکل گرفته به دنبال آن بود که وضعیت مطر را جویا شود اما رفتار او باعث شد در فاصله 10 دقیقه تا پایان بازی، لحظات پرالتهاب و جنجالی در مصاف تیم‌های ملی عراق و لبنان صورت گیرد.

7474