رونمایی از خامس رودریگز در تمرین الریان (عکس)

رونمایی از خامس رودریگز در تمرین الریان (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره کلمبیایی الریان نخستین جلسه تمرینی خود با این تیم را انجام داد.

به گزارش فوتبالی، خامس رودریگز پس از ۱۱ فصل حضور در سطح اول فوتبال اروپا و بازی در تیم‌های پورتو، موناکو، رئال مادرید، بایرن مونیخ و اورتون در انتقالی غیرمنتظره و عجیب، الریان قطر را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرد.

این ستاره ۳۰ ساله کلمبیایی که بخاطر مصدومیت اخیرش در رقابت‌های ملی نیز حضور ندارد، پنج‌شنبه شب نخستین جلسه تمرینی خود با شماره پیراهن ۱۰ در الریان قطر را انجام داد تا نشان بدهد شرایط بدنی مطلوبی به دست آورده و دوران آسیب دیدگی را پشت سر گذاشته است.

خامس رودریگز که سال گذشته ۲۳ بازی در لیگ برتر انگلیس برای اورتون انجام داد و در این مدت ۶ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد، یکی از بزرگترین بازیکنانی است که طی یک دهه اخیر فوتبال آسیا و لیگ ستارگان را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرده و نکته جالب توجه اینکه برخلاف دیگر ستاره‌ها راهی الدحیل یا السد نشده است.

الریان قطر روز یکشنبه در هفته سوم جام اوریدو (ستارگان) قطر باید به مصاف الوکره برود که با توجه به کم‌اهمیت بودن این رقابت‌ها بعید است خامس رودریگز در این بازی حضور داشته باشد یا از ابتدا به میدان برود و احتمالا از او در دیدار حساس لیگ ستارگان برابر الدحیل رونمایی خواهد شد.

7474