رقابت تمام ایرانی در لیگ والیبال لهستان

رقابت تمام ایرانی در لیگ والیبال لهستان

پایگاه خبری فوتبالی- یاران میلاد عبادی پور در لیگ والیبال لهستان به مصاف یاران میثم صالحی خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، در هفته دوم لیگ والیبال لهستان مرسوم به پلاس لیگا، یاران عبادی پور به مصاف یاران میثم صالحی خواهند رفت. میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که برای تیم والیبال اسکرا بلخاتوف بازی می کند در هفته اول پلاس لیگا به مصاف کوپروم لوبین رفت و  توانست با نتیجه ۳ بر ۱ حریفش را شکست دهد و اولین برد را در لیگ والیبال لهستان کسب کند.

در دیگر بازی های انجام شده در هفته اول لیگ والیبال لهستان،  تیم والیبال اولیشتن با حضور میثم صالحی ملی پوش والیبال ایران به مصاف حریف خود یعنی تیم والیبال آسکو رِسوویا رفت و در اولین گام از رقابت‌های پلاس لیگا با نتیجه سنگین ۳ بر صفر شکست خورد. میثم صالحی، ملی‌پوش والیبال ایران که امسال برای تیم والیبال اولیشتن بازی می‌کند در اولین دیدار تیمش در زمین حاضر شد.  

قرار است در هفته دوم رقابت های پلاس لیگا،  یاران میثم صالحی به مصاف تیم اسکرا و یاران عبادی‌پور بروند تا هواداران ایرانی شاهد یک رقابت تمام ایرانی باشند. این بازی یک‌شنبه ۱۸ مهر از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت لهستان (۱۹ به وقت ایران) پیگیری خواهد شد.

میلادعبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که در فصل جاری برای اسکرا بازی می کند در پایان هفته اول توانست ۱۴ امتیاز برای تیمش به دست بیاورد. همچنین میثم صالحی در اولین بازی خود موفق شد برای تیمش ۷ امتیاز کسب کند.  

7474