عزت‌اللهی و نوراللهی جنگجوهای اسکوچیچ برای میانه میدان

عزت‌اللهی و نوراللهی جنگجوهای اسکوچیچ برای میانه میدان

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی مانند بازی مقابل عراق از سعد عزت‌اللهی و احمد نوراللهی به عنوان دو هافبک دفاعی‌اش استفاده کرده است.

به گزارش فوتبالی، نوراللهی که جزو مردان ثابت تیم اسکوچیچ شده و عزت‌اللهی که در بازی با سوریه جای میلاد سرلک مصدوم را در میدان گرفته بود، جلوی عراق و تا قبل از مصدومیت، نمایش خوبی در میدان داشت و حالا و در شرایطی که احسان حاج‌صفی هم مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارد، در ترکیب ثابت تیم دراگان اسکوچیچ قرار گرفته تا سی و دومین بازی ملی‌اش را جلوی امارات تجربه کند.

عزت‌اللهی در حالی در ترکیب اصلی قرار گرفته که برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بود که با بازگشت میلاد سرلک به اردوی تیم ملی، شاید هافبک پرسپولیس به مانند دیدار با سوریه، در کنار نوراللهی از ابتدا در زمین حضور داشته باشد اما عزت‌اللهی پاداش نمایش خوبش در دو بازی قبلی تیم ملی را با حضور در ترکیب اصلی گرفته و امیدوار است که شب خوبی را جلوی شاگردان فن مارویک تجربه کند.

او که توانایی ویژه‌ای در ارسال پاس‌های بلند و عمقی دارد امشب می‌تواند هم به خوبی مهاجمان تیم ملی را تغذیه کند هم اینکه در جنگ میانه میدان، اجازه خودنمایی به هافبکهای اماراتی را ندهد.

7655