واکنش بامزه ستاره نیوکاسل به فروش احتمالی تیمش به ولیعهد عربستان

واکنش بامزه ستاره نیوکاسل به فروش احتمالی تیمش به ولیعهد عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که موافقت اولیه لیگ انگلیس با فروش باشگاه نیوکاسل به محمد بن سلمان ولیعهد عربستان با رضایت بخشی از هواداران تیم انگلیسی همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، حالا آلن سن ماکسیمین ستاره نیوکاسل به این خبر واکنش نشان داده است. او تصویر متحرک کوتاهی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است که در آن فردی با خوشحالی "صبح بخیر" می گوید و از خوشحالی زیر خنده می زند. البته توییت سن ماکسیمین با واکنش های زیادی هم همراه شده است و به طور مثال یکی از هواداران تصویری فتوشاپی از سن ماکسیمین را منتشر کرده که روی یک شتر نشسته و کاپ قهرمانی لیگ انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا را در دستانش دارد!

بسیاری از هواداران نیوکاسل از تصمیم های مدیران تیمشان در سالهای اخیر راضی نیستند و به همین خاطر از فروش باشگاهشان استقبال کرده اند و از سویی به نظر می رسد که بن سلمان با خرید باشگاه نیوکاسل می تواند خریدهایی کهکشانی را داشته باشد و این باشگاه همچون باشگاه های دیگری نظیر پی اس جی و منچسترسیتی که در اختیار عرب ها قرار گرفت و کاملا متحول شد، آنها نیز دچار تحولی عظیم به خصوص در زمینه خریدهای کهکشانی خواهند شد. 

سن ماکسیمین یکی از ستارگان نیوکاسل در سالهای اخیر بوده است. این بازیکن 24 ساله در این فصل در هشت بازی دو گل زده و سه پاس گل داده است.

4125