پیوس: تیم ملی با شکست امارات و کره ۸۰ درصد راه صعود را طی می‌کند/ اسکوچیچ مدیریت خوبی داشته است

پیوس: تیم ملی با شکست امارات و کره ۸۰ درصد راه صعود را طی می‌کند/ اسکوچیچ مدیریت خوبی داشته است

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که شاگردان اسکوچیچ اگر در دو بازی آینده خود مقابل امارات و کره به پیروزی برسند ۸۰ درصد راه صعود به جام جهانی را طی می کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، فرشاد پیوس در خصوص دو دیدار تیم ملی فوتبال مقابل امارات و کره جنوبی اظهار داشت: ملی‌پوشان دو بازی دشوار با دو تیم و سبک متفاوت بازی دارند و خیلی باید هوشیار باشند، چون ممکن است با یک اشتباه  به دردسر بیفتند. شاگردان اسکوچیچ باید روند صددرصد پیروزی را حفظ کنند، به عقیده من اگر بتوانیم امارات و کره راه شکست دهیم 80 درصد راه صعود را طی کردیم.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات مقدماتی جام جهانی یکی از ادواری است که می‌توانیم بدون دردسر و دغدغه خیلی زود و به عنوان اولین تیم از آسیا به جام جهانی صعود کنیم. تیم ملی کیفیت فنی بالایی دارد و قدرت خودش را به حریفانش دیکته کرد و این مزیتی است که تیم اسکوچیچ در مسابقات آینده دارد.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با تمجید از عملکرد ملی‌پوشان در بازی‌های گذشته عنوان کرد: خوشبختانه یک نسل خیلی خوب را در تیم ملی داریم. هم نفرات اصلی و هم بازیکنان ذخیره در بهترین سطح کیفی شان قرار دارند و ما این موضوع را در 4 بازی آخر در مرحله قبل و دو بازی این مرحله شاهد هستیم که بازیکنان خیلی خوب و با سرعت زیاد توپ را از دفاع به حمله منتقل می‌کنند و خیلی با برنامه کار می‌کنند. از طرف دیگر ساختار دفاعی تیم ملی هم خوب است، در کل یک تیم یک دست  در اختیار داریم.

«کادرفنی تیم ملی یک گروه از بازیکنان بی ادعا و تشنه موفقیت را در اختیار دارند» پیوس با بیان این جمله عنوان کرد: اسکوچیچ با تیم ملی نتایج درخشانی گرفته و خیلی عالی توانسته نظم خاصی در تیم ایجاد کند، البته او خوش شانس هم هست که در این زمان سرمربی تیم ملی است و این نفرات را در اختیار دارد. بازیکنان تیم ملی چه آنهایی که لژیونر هستند و چه بازیکنانی که در داخل بازی می کنند آمادگی بالایی دارند و اسکوچیچ هم خیلی خوب توانسته این تیم را مدیریت کند.

۴۱۵۴