بازداشت ستاره لیگ برتر انگلیس به اتهام آزار جنسی

بازداشت ستاره لیگ برتر انگلیس به اتهام آزار جنسی

پایگاه خبری فوتبالی - اخیرا فیلمی از بیسوما هافبک 25 ساله برایتون منتشر شده است که این بازیکن با دستبند توسط ماموران پلیس از یک باشگاه شبانه در برایتون به خودروی پلیس منتقل می شود.

به گزارش فوتبالی، این فیلم مربوط به بامداد چهارشنبه است که این هافبک توسط ماموران پلیس دستگیر شده است. بیسوما روز گذشته را در بازداشتگاه  سپری کرده است.

پلیس منطقه ساسکس در این باره توضیح داده است:" دو مرد به علت شکایت یک زن در مورد آزار جنسی در خیابانی در برایتون در ساعات آغازین چهارشنبه بازداشت شدند. مردی حدودا چهل ساله و مرد دیگری 20 تا 30 ساله هر دو در برایتون به اتهام آزار جنسی بازداشت شده اند و تحت بازداشت پلیس قرار دارند."

باشگاه برایتون نیز با تایید این خبر در صفحه توییترش نوشت:" باشگاه برایتون اطلاع دارد که یکی از بازیکنانش تحت اختیار پلیس قرار دارد و تحت بازپرسی به خاطر اتهامش است. این موضوع در حال حاضر تحت یک پروسه قانونی است و باشگاه نمی تواند به همین خاطر اظهارنظر علنی و رسمی را در این باره داشته باشد."

بیسوما اهل مالی بدین ترتیب حالا همچون ستارگان دیگر لیگ انگلیس نظیر بنجامین مندی با جنجالی پیرامون آزار جنسی زنان مواجه شده است. پیش از این مندی به اتهام آزار جنسی چهار زن مورد بازداشت قرار گرفته بود و توسط باشگاه منچسترسیتی تعلیق شده بود.

4125