عکس؛ برونو فرناندز و تکرار ژست «مشت به سمت دوربین» رونالدو

عکس؛ برونو فرناندز و تکرار ژست «مشت به سمت دوربین» رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد هم‌تیمی بودن با کریستیانو رونالدو هم در منچستر یونایتد و هم در تیم ملی پرتغال، تاثیرات عمیقی روی برونو فرناندز، هافبک هجومی پرتغالی منچستر یونایتد گذاشته است به طوری که او به تازگی یکی از حرکات کریستیانو رونالدو را تقلید کرده است.

به گزارش فوتبالی، با تعطیلی بازی های باشگاهی، بازی های ملی فرا رسیده است و کریستیانو رونالدو و سایر بازیکنان تیم ملی پرتغال برای این فیفادی راهی کشور خود پرتغال شده اند. کریستیانو رونالدو هنگام ورود به پرتغال برای پیوستن به اردوی تیم ملی کشورش یک ژست خاص رو به دوربین گرفته بود که در آن مشتش به سمت دوربین نشانه رفته بود. اکنون برونو فرناندز هم تصویری از خودش را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده است که در آن این ژست خاص کریستیانو رونالدو را تکرار کرده است و مشت خود را به سمت دوربین گرفته است.

برونو فرناندز درباره این عکس در توضیحات پست اینستاگرامی خود به زبان پرتغالی نوشته است:"بازگشت به خانه" که این جمله هم تشابه زیادی به حرفی که رونالدو هنگام ورود به پرتغال زده بود و آن را در شبکه های اجتماعی خود نوشته بود، شباهت دارد. رونالدو اکنون آقای گل تاریخ فوتبال ملی است و باید دید در این فیفادی چه عملکردی خواهد داشت.

1470