رکورد ویژه هافبک بارسلونا در شب پیروزی اسپانیا مقابل ایتالیا

رکورد ویژه هافبک بارسلونا در شب پیروزی اسپانیا مقابل ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی اسپانیا موفق شد در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ ملت های اروپا با نتیجه 2 بر 1 تیم ملی ایتالیا را شکست دهد و راهی فینال رقابت های این تورنمنت شود و باید دید که در نهایت چه نتیجه ای را به دست خواهد آورد.

به گزارش فوتبالی، لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا برای این فیفادی یک لیست بحث برانگیز را دعوت کرده بود که در آن هیچ اسمی از بازیکنان رئال مادرید به چشم نمی خورد و از طرفی بازیکن جوان و گمنامی مثل پابلو گاوی که به تازگی از آکادمی بارسلونا راهی تیم اصلی آبی و اناری ها شده است را دعوت کرده بود. انریکه نه تنها این بازیکن را در لیست تیمش قرار داده بود بلکه به او مقابل ایتالیا بازی داد تا ریسک نسبتا بزرگی کرده باشد.

گاوی در این بازی تنها 17 سال و 62 روز داشت و بدین ترتیب یک رکورد ویژه از خود بر جای گذاشت و این رکورد ویژه مربوط به این قضیه می شود که او اکنون جوان ترین بازیکنی است که در کل تاریخ فوتبال اسپانیا برای این تیم به میدان رفته است.

در واقع گاوی که به تازگی به تیم اصلی بارسلونا راه پیدا کرده است و به نظر می رسد که بحران مالی بارسلونا و عدم توانایی در خرید ستاره های گران‌قیمت باعث حضور او در تیم اصلی بارسلونا شده است، اکنون در تیم ملی اسپانیا رکوردشکنی کرده است و به نظر می رسد به همراه پدری، دیگر هافبک جوان بارسلونا آینده درخشانی داشته باشد.

1470