افشاگری سوارز از بی احترامی عجیب سرمربی بارسلونا به او

افشاگری سوارز از بی احترامی عجیب سرمربی بارسلونا به او

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز سوارز ستاره اروگوئه‌ای اتلتیکومادرید فاش کرد که تماس تلفنی رونالد کومان سرمربی بارسلونا با او در تابستان 2020 تنها 40 ثانیه طول کشید. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان 2020 لوئیز سوارز با نظر مستقیم کومان از بارسلونا خارج شد و به اتلتیکو مادرید پیوست و البته توانست در اولین فصل حضورش در روخی بلانکوس درخشان ظاهر شود و قهرمانی لالیگا را کسب کند. در آن سو کومان اصلا وضعیت خوبی در کاتالونیا ندارد. او در فصل گذشته پس از دو تیم شهر مادرید، سوم شد و در لیگ قهرمانان نیز به دست پاریسن ژرمن از دور رقابت‌ها کنار رفت. 

به نقل از مارکا، هفته گذشته این مهاجم سی و چهارساله موفق شد یکی از دو گل اتلتیکو را برابر بارسلونا به ثمر برساند و در خوشحالی بعد گلش اشاره به یک تماس تلفنی داشت. او در این باره گفت: "تماس تلفنی کومان که به من گفته بود در برنامه‌هایش قرار ندارم، فقط 40 ثانیه طول کشید و این راه خداحافظی با یک اسطوره نیست. اول به من گفت که در برنامه‌هایش حضور ندارم و سپس گفت که اگر قضیه قراردادم حل و فصل نشد، در مقابل ویارئال به میدان خواهم رفت. او کمبود شخصیت داشت، زیرا نتوانست به طور واضح بگوید که او مرا نمی‌خواهد یا باشگاه. روزهای سختی بود، زیرا همه چیزم را به این باشگاه داده بودم."

4416