اسپانیا با صعود به فینال، انتقام یورو 2020 را از ایتالیا گرفت

اسپانیا با صعود به فینال، انتقام یورو 2020 را از ایتالیا گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - اسپانیا موفق شد در برابر ایتالیا به پیروزی ارزشمند 0-2 دست پیدا کند و راهی فینال لیگ ملت‌ها شود. 

به گزارش فوتبالی، از چهارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا، دو تیم ایتالیا و اسپانیا از ساعت 22:15 به وقت تهران در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان گذاشتند که در مسابقات یورو 2020 نیز در مرحله نیمه نهایی برابر هم صف آرایی کرده بودند که در آن جا، آتزوری موفق شد با پیروزی در ضربات پنالتی به فینال صعود کند. 

در نیمه اول بازی را ایتالیا بهتر آغاز کرد، اما رفته رفته اسپانیا نبض بازی را در اختیار گرفتند و در دقیقه 17، فران تورس موفق شد با پاس گل میکل اویارزابال، دروازه دوناروما را باز کند. پس از این گل، شاگردان مانچینی جلو کشیدند، اما در دقیقه 41 لئوناردو بونوچی کاپیتان آتزوری با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا کار برای آن‌ها سخت تر شود. این پایان کار در نیمه اول نبود و سازندگان گل اول، گل دوم را نیز وارد دروازه ایتالیا کردند. در دقیقه 45+2 بار دیگر فران تورس با پاس اویارزابال موفق شد اختلاف را دو برابر کند و نیمه اول با پیروزی 2-0 مهمان به پایان رسید. 

در نیمه دوم لاروخا سعی در کنترل بازی داشت و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود. در دقیقه 83 لورنزو پلگرینی موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند، اما کافی نبود و در نهایت شاگردان لوئیز انریکه با پیروزی 2-1 راهی فینال شدند. 

اسپانیا در فینال با برنده دیدار بلژیک - فرانسه بازی خواهد کرد.

ویدیوی خلاصه بازی ایتالیا - اسپانیا را می توانید اینجا ببینید.

4416