واکنش متفاوت ستاره بارسلونا به شرایط اخیر این باشگاه

واکنش متفاوت ستاره بارسلونا به شرایط اخیر این باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی یونگ ستاره هلندی بارسلونا مدعی است که آن‌ها باید پیشرفت کنند، اما مردم مشکلات این باشگاه را بیش از حد بزرگ کرده‌اند. 

به گزارش فوتبالی، کاتالان‌ها در لالیگا و لیگ قهرمانان روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند. پس از خروج لیونل مسی از این باشگاه در تابستان، آن‌ها با 12 امتیاز از 7 بازی در رده نهم جدول لالیگا قرار دارند. شرایط در لیگ قهرمانان بدتر از لالیگاست. آن‌ها دو شکست متوالی 3-0 را مقابل تیم‌های بایرن مونیخ و بنفیکا تجربه کردند و حالا در خطر حذف از این تورنمنت قرار دارند. 

به نقل از مارکا، دی یونگ که در حال حاضر در اردوی تیم ملی هلند قرار دارد، در کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفت: "مردم و رسانه‌ها درباره مشکلات بارسلونا، اغراق آمیز عمل می‌کنند، ما در بلاتکلیفی نیستیم. نتایج خیلی بد هستند و کسی نمی‌تواند این موضوع را نادیده بگیرد. می‌توانید احساسات منفی را در اطراف باشگاه حس کنید و این منطقی است. زیرا زمانی که در باشگاهی مثل بارسلونا اینطوری نتیجه بگیرید، چنین چیزهایی نیز اتفاق می‌افتد. من ناراحت هستم، اما ناامید نشده‌ام. بعد از تعطیلات فعلی، شرایط بهتر خواهد شد و من فکر می‌کنم که می‌توانیم به شرایط عادی خود بازگردیم. مردم فکر می‌کنند که فصل برای ما به پایان رسیده است."

4416