پیشکسوت اماراتی: با باخت به ایران وارد تونلی تاریک می‌شویم

پیشکسوت اماراتی: با باخت به ایران وارد تونلی تاریک می‌شویم

پایگاه خبری فوتبالی - پیشکسوت و مربی اماراتی درباره دیدار تیم ملی این کشور با تیم ملی فوتبال ایران گفت: باخت برابر ایران وضعیت را برای همه پیچیده و دشوار خواهد کرد، به خصوص بازیکنان که با باخت وارد یک تونل تاریک خواهند شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، خالد عبید، مربی و پیشکسوت اماراتی در گفت‌وگو با نشریه "الرویة" درباره جدال تیم ملی امارات مقابل ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: هدف بازیکنان ما باید کسب ۶ امتیاز از دو بازی پیش رو مقابل ایران و عراق باشد. تیم کاملی داریم و در هیچ پستی کمبود حس نمی‌کنیم. البته کسب چهار امتیاز از این دو مسابقه هم می‌تواند برای تیم ما نتیجه خوب و مثبتی باشد.

وی در ادامه افزود: پیروزی مقابل تیم ملی ایران بهترین مشوق برای ما خواهد بود تا بتوانیم عراق را هم شکست دهیم. اما باخت به ایران وضعیت را برای همه پیچیده و دشوار خواهد کرد. به خصوص بازیکنان که با باخت وارد یک تونل سیاه خواهند شد؛ به ویژه به این دلیل که فاصله دو بازی با هم تنها پنج روز است.

پیشکسوست و مربی اماراتی در پایان گفت: ایران از امارات تیم بهتری نیست. آنها در مسائل فیزیکی تیم بهتری هستند. ما بازیکنانی در تیم‌مان داریم که تکنیک بالایی دارند و نسبت به حریف سرتر هستند.

دیدار امارات و ایران فردا(پنجشنبه) از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه زعبیل دبی برگزار خواهد شد. ایران با ۶ امتیاز صدرنشین است و امارات با دو امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.

1470