دلیل جالب خط خوردن اسم هافبک رئال مادرید از تیم ملی برزیل: دندان عقل

دلیل جالب خط خوردن اسم هافبک رئال مادرید از تیم ملی برزیل: دندان عقل

پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو هافبک رئال مادرید از حضور در بازیهای ملی معاف شد چرا که این هافبک به علت عفونت دندان عقلش از حضور در تیم ملی معاف شد.

به گزارش فوتبالی، کاسمیرو به علت تب و درد شدید نتوانسته بود سوار هواپیمای سفر به برزیل شود و بدین ترتیب تیته نمی تواند روی یکی از بزرگان تیمش حساب کند و در نهایت داگلاس لوئیز از وستهام به جای کاسمیرو در لیست قرار گرفت.

البته این خبر خوبی برای آنچلوتی و رئال مادرید است چرا که این بازیکن می تواند بیشتر استراحت کند و نیاز به سفری طولانی و 20 هزار کیلومتری نخواهد داشت. تیم ملی برزیل در کلمبیا اردو زده است و باید در کاراکاس، بارانکیا و مانائوس سه بازی خود را داشته باشد.

بازی ملی بعدی رئال مادرید در روز سه شنبه 27 مهر در کیف مقابل شاختار در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. بازی بعدی رئال در لالیگا مقابل بیلبائو به تعویق افتاده است چرا که میلیتائو، والورده و وینیسیوس باید بامداد جمعه در آمریکای جنوبی بازی کنند و امکان حضورشان در هفته بعدی لالیگا حضور نداشت. البته بازی اتلتیکو نیز به تعویق افتاده است و بعد از وقفه بازیهای ملی قبلی بازیهای بارسلونا، سویا و ویارئال هم به تعویق افتاده بود تا لالیگا این گونه اعتراضش را به برنامه ریزی ناخوشایند کنفدراسیون فوتبال امریکای جنوبی ابراز کند.

4125