بارسلونا برای خرید در زمستان چقدر می تواند هزینه کند؟

بارسلونا برای خرید در زمستان چقدر می تواند هزینه کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا اعلام کرد که انتقال گریزمان به اتلتیکو مادرید باعث شده تا این باشگاه اجازه داشته باشد تا 20 میلیون یورو برای فیرپلی مالی هزینه کند و در نقل و انتقالات زمستانی می تواند از این پول استفاده کند. البته موندودپورتیوو چند روز پیش این مبلغ را 16 میلیون یورو دانسته بود.

به گزارش فوتبالی، فران رورتر مدیر اجرایی بارسلونا تایید کرد که این باشگاه می تواند خریدهایی داشته باشد و از سویی تمدید قرارداد پدری و فاتی هم در مراحل پیشرفته ایست. وی اظهار داشت:"بله، می توانیم خرید کنیم. خروج لحظه آخری یک بازیکن بزرگ (گریزمان) به ما کمک کرد تا تراز ما از نظر فیرپلی مالی مثبت 20 میلیون یورو باشد و حقیقت این است که تمدید پدری و آنسو نیز در مسیر درستی است." و بعد از آن اعلام کرد که سقف دستمزد تعیین شده برای این تیم در لالیگا 97 میلیون یوروست.

از سویی رورتر این احتمال که بارسا به مالک خصوصی فروخته شود را رد کرد و گفت:" این هیئت مدیره خیلی شفاف است و همان طور که در کمپین های تبلیغاتی گفته بودیم برنامه ای برای فروش باشگاه به سهامدار خصوصی نداشتیم. برتری ما این است که یک شرکت عمومی متعلق به هواداران هستیم و برنامه مشخصی برای کنترل شرایط داریم. برنامه ما کاملا روشن است و روی آن کار می کنیم."

در حال حاضر از رحیم استرلینگ و دنی اولمو به عنوان گزینه های خرید زمستانی بارسلونا نام برده می شود.

4125