سوارز: یادم نمی‌رود که مرا به زمین تمرین شماره ۳ بارسا فرستادند

سوارز: یادم نمی‌رود که مرا به زمین تمرین شماره ۳ بارسا فرستادند

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره اروگوئه ای اتلتیکو مادرید پس از گلزنی برابر تیم سابق خود در لالیگا در مورد این موضوع صحبت کرد و البته باز هم به رونالد کومان طعنه زد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ESPN، لوئیس سوارز فصل گذشته مجبور به خروج از بارسلونا شد و بسیاری مسئولیت این امر را متوجه رونالد کومان و جوزپ ماریا بارتومئو می دانند. لوئیس سوارز در این مصاحبه گفت:

"فکر می کنم لیاقت راه خروج از بارسلونا نداشتم. اگر شما انتقاد دارید، مرا زیر نظر بگیرید، همه چیز را توضیح دهید و سپس به من نگویید که اگر خروج من رخ دهد، روی من برای بازی برابر ویارئال حساب می کنید."

سوارز ادامه داد:

"آن ها مرا برای تمرین به صورت جداگانه راهی زمین تمرینی شماره 3 می کردند. این ها چیزهایی است که آدم فراموش نمی کند."

سوارز در مورد شرایط فعلی بارسلونا گفت:

"دیدن آن چه در حال رخ دادن است، به عنوان یک بارسایی برای من دردناک است زیرا من علاقه زیادی به باشگاه داشتم و آن ها همه چیز به من دادند. آن ها در زمان سخت دوران حرفه ای من به من کمک کردند. این شرایط برای دوستان من، برای دوستی های داخل باشگاه و همین طور افرادی که در باشگاه کار می کنند، باعث آسیب است. دیدن آن ها به این شکل دردآور است."

سوارز درباره رو در رویی با بارسلونا گفت:

"فصل گذشته بازگشت به نیوکمپ و رقابت با مسی عجیب بود. اکنون دیدن بارسا بدون لیونل مسی عجیب است. همه چیز به دلایلی رخ داد. حالا او در پاریسن ژرمن است و من در اتلتیکو مادرید و چندی پیش هر دو در بارسلونا بودیم." 

9404