لباس ویژه ایتالیایی‌ها برای لیگ ملت‌ها

لباس ویژه ایتالیایی‌ها برای لیگ ملت‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - فدراسیون فوتبال ایتالیا برای بازیکنان تیم ملی این کشور در مسابقات لیگ ملت های اروپا، لباس جدید و متفاوتی در نظر گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد برای دو دیدار پیش رو در لیگ ملت‌ های اروپا یعنی مسابقه نیمه‌ نهایی و مسابقه فینال یا رده‌ بندی، از لباس ویژه‌ ای استفاده خواهد کرد و پس از این مسابقات، این لباس توسط تیم ملی بانوان ایتالیا نیز استفاده خواهد شد.

کمپانی پوما برای طراحی و تولید این لباس از فن‌ آوری فرابنفش استفاده کرده است که با کاهش تعداد دوخت‌ های مورد نیاز در تولید آن، وزن لباس مورد نظر را به شکل قابل توجهی کاهش داده است. همچنین این لباس، طراحی موسوم به 'رنسانس' را که در لباس فعلی آتزوری نیز به چشم می‌ خورد، در خود جای داده است.

کشور ایتالیا از ابتدا منبع و مبدأ مد و طراحی لباس و سایر چیزها بوده و از این بابت همیشه در جهان زبانزد بوده است. همین موضوع، روی کیفیت و ظاهر لباس های تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی در این کشور هم اثرگذار بوده و تیم های ایتالیایی همواره از لباس های شیک و جذابی در رقابت‌ های مختلف ورزشی استفاده کرده اند.

9404