آخرین تقابل با امارات در انتخابی جام جهانی؛ ۲-۱۱

آخرین تقابل با امارات در انتخابی جام جهانی؛ ۲-۱۱

پایگاه خبری فوتبالی- آخرین بازی ایران-امارات در مسابقات انتخابی جام جهانی چه زمانی برگزار شد؟

به گزارش فوتبالی، تیم های ایران و امارات آخرین بار در مرحله گروهی انتخابی جام جهانی 2010 مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که نتیجه آن در دو دیدار رفت و برگشت یک تساوی و برد برای تیم ملی ایران بود.

در بازی رفت در امارات که دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند اما در بازی برگشت تیم ملی ایران موفق شد مقابل 50 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی با هنرنمایی علی کریمی به برتری برسد.

تيم ايران در آن مسابقه با ترکيب سيدمهدی رحمتی، مهدی مهدوی کيا(محمدرضا خلعتبری)، سيدجلال حسينی، هادی عقيلی، جواد نکونام، علی کريمی، حسين کعبی، آندرانيک تيموريان، پژمان نوری، مسعود شجاعی (خسرو حيدری) و وحيد هاشميان(آرش برهانی) به مصاف امارات رفت.

از آن ترکیب در حال حاضر بسیاری از بازیکنان از دوران فوتبال حرفه ای خداحافظی کرده اند و بسیاری هم به مربیگری روی آورده اند. سیدجلال حسینی و مسعود شجاعی تنها بازمانده این بازی هستند که تنها در سطح باشگاهی فوتبال خود را ادامه می دهند و دیگر در تیم ملی حضور ندارند.

وحید هاشمیان مربی و دستیار اسکوچیچ در کنار مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم ملی امید و مشاور فنی رییس فدراسیون فوتبال از آن تیم در حال حاضر کنار تیم ملی هستند.

7655