سرلک و فراموشی خاطره تلخ بازی با سوریه

سرلک و فراموشی خاطره تلخ بازی با سوریه

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک دفاعی تیم ملی به دنبال پاک کردن خاطره تلخ آخرین بازیش برای تیم دراگان اسکوچیچ است.

به گزارش فوتبالی، میلاد سرلک که در بازی مقابل سوریه در ترکیب ثابت تیم ملی حضور داشت در نیمه اول و بعد از برخورد شدید با عمر خربین، مجبور به ترک میدان شد و در بین دو نیمه هم به خاطر شرایط ویژه‌اش، کادر پزشکی تیم ملی ترجیح داد که او را به بیمارستان بفرستد.

شرایط سرلک طوری بود که اسکوچیچ و همکارانش درباره این بازیکن ریسک نکردند و او را برای بازی با عراق به قطر نبردند تا سرلک به تمرینات پرسپولیس برگردد و برای بازی با استقلال تاجیکستان آماده شود.

او حالا دوباره به تیم ملی دعوت شده و امیدوار است در ترافیک خط میانی تیم ملی، اسکوچیچ دوباره به او اعتماد کند و این بازیکن را از ابتدا به میدان بفرستد.

هر چند سرلک برای رسیدن به ترکیب اصلی رقبای بسیار سرشناسی مثل احسان حاج‌صفی و سعید عزت‌اللهی دارد منتهی با توجه به فلسفه اسکوچیچ – اینکه از بازیکنانی کنار یکدیگر استفاده کند که هماهنگی بیشتری با هم دارند – این احتمال وجود دارد که در بازی فردا شب مقابل امارات شاهد حضور زوج نوراللهی و سرلک در میدان باشیم.

اتفاقی که اگر رخ دهد می‌تواند به نوعی به سود پرسپولیس هم باشد چرا که در حالی که شاگردان یحیی گل‌محمدی با انجام بازیهای تدارکاتی آماده دیدار با الهلال می‌شوند، یکی از مهره‌های کلیدی قرمزها، می‌تواند محک خوبی قبل از آن بازی حساس بخورد.

7655