هافبک سابق رئال مادرید وارد دنیای مربیگری شد

هافبک سابق رئال مادرید وارد دنیای مربیگری شد

پایگاه خبری فوتبالی - نوری شاهین بازیکن اسبق رئال مادرید که در تابستان 2020 برای ادامه مسیر فوتبالش به باشگاه آنتالیا اسپور ملحق شده بود، تصمیم گرفت که مسیر ورزشی خود را برای همیشه تغییر بدهد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه آنتالیا اسپور که در سوپرلیگ ترکیه فعالیت می کند اعلام کرد که این هافبک قرار است که سرمربی جدیدشان برای پنج سال آینده باشد.البته شاهین فعلا از فوتبال بازنشسته نشده است. این بازیکن 33 ساله فعلا در نقش مربی- بازیکن فعالیت خواهد کرد که البته ممکن است در آینده ای نه چندان دور قید ادامه فوتبال را بزند و فقط روی مربیگری تمرکز کند. در حال حاضر به نظر می رسد که او قرار است که هم بازی کند و هم سرمربی تیمش باشد.

عزیز چتین سرمربی باشگاه آنتالیا اسپور اعلام کرد که خود شاهین تصمیم گرفته که این کار را انجام بدهد. این بازیکن یک سال پیش بازوبند کاپیتانی این تیم را بست و در فصل جاری نیز در هر هشت بازی تیمش فیکس بوده و فقط در یکی از آنها تعویض نشده است. شاهین که تجربه حضور در لیورپول، رئال مادرید و دورتموند را در کارنامه اش دارد در حال حاضر هدایت تیمی را به عهده گرفته که با هشت امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار گرفته است. عملکرد ضعیف ارسون یانال باعث شد تا این مربی برکنار شود و حالا شاهین باید کار سختی را به عنوان جانشین وی داشته باشد.

4125