آمار شگفت‌انگیز پدیده آکادمی میلان: 483 گل در 87 بازی

آمار شگفت‌انگیز پدیده آکادمی میلان: 483 گل در 87 بازی

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم 13 ساله آکادمی میلان یکی از شگفت انگیزترین آمارهای گلزنی ممکن را ثبت کرده و توانسته در رده های سنی مختلف به رکورد 483 گل در 87 بازی دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، فرانچسکو کاماردا اولین بازیکن نوجوانی نیست که در سالهای اخیر نامش را سر زبان ها انداخته است.  به طور مثال یوسفا موکوکو نیز آمار شگفت انگیزی در دورتموند به جای گذاشته بود و بعد از آن به جوان ترین گلزن تاریخ باشگاه دورتموند تبدیل شد.

موربیدا استعدادیاب فوتبال ایتالیا پیامی در صفحه توییترش منتشر کرده است تا آمار این مهاجم 13 ساله را مورد تحسین قرار بدهد. کاماردا که هم تیمی دنزل میگل ویانا پسر کلارنس سیدورف در اکادمی میلان است، در این فصل در رده زیر 15 سال بازی می کند آن هم در حالی که در مقابل نوجوانانی بازی می کند که سن بیشتری از او دارند و قدرت بدنی بالاتری هم دارند. این مهاجم هفته گذشته در مقابل هلاس ورونا در رده زیر 15 سال توانست دبل کند و توانایی هایش را نشان داد.

البته موردیبا هر چند که از کاماردا و آمارش تحسین کرده اما با توجه به موردی نظیر بویان که در آکادمی بارسلونا درخشید و بعد از آن محو شد خواستار احتیاط بیشتر شده و نوشته است:" نمی دانم چند بچه در این سن می توانند به چنین آمار درخشانی همچون کاماردا برسند."

4125