عکس؛ مسی به همراه چه کسانی راهی اردوی آرژانتین شد؟

عکس؛ مسی به همراه چه کسانی راهی اردوی آرژانتین شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - با شروع فیفادی، اردوی تیم های ملی هم در سراسر دنیا آغاز شده است چرا که رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 در پیش است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پی اس جی هم به عنوان کاپیتان و ستاره تیم ملی آرژانتین به اردوی تیم ملی کشور خود اضافه شده است. مسی به تازگی تصویری را از خودش در کنار آنخل دی ماریا و پاردس در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است و بدین ترتیب مشخص است که مسی به همراه این دو بازیکن راهی اردوی تیم ملی آرژانتین شده است چرا که مسی با این دو بازیکن در پاریسن ژرمن هم هم‌تیمی است و اکنون دیگر با هم‌تیمی بودن با این بازیکنان در دو تیم، رفاقتی ویژه با آن ها دارد.

قهرمانی آرژانتین در کوپا آمریکا 2021 موجب شد تا روحیه لیونل مسی در اردو های آرژانتین تغییری محسوس داشته باشد و این بازیکن وقتی به اردوی تیم ملی کشورش می رود، شادتر باشد چرا که تا قبل از این قهرمانی، انتقادهای زیادی خطاب به مسی مطرح بود چرا که همه او را به عنوان مرد اول تیم ملی آرژانتین می شناختند که در کسب قهرمانی برای تیم ملی کشورش عاجز است اما مسی به همراه آرژانتین در کوپا آمریکای اخیر ورق را برگرداند.

1470