انتقاد صریح مدیر ورزشی پاریسن ژرمن از رفتار رئال مادرید

انتقاد صریح مدیر ورزشی پاریسن ژرمن از رفتار رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - لئوناردو مدیر ورزشی پاریسن ژرمن مدعی است که فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید با صحبت‎هایش راجع به کیلیان امباپه، به این باشگاه توهین کرده است. 

به گزارش فوتبالی، در بیست و چهار ساعت گذشته امباپه با مصاحبه‌اش طوفان به پا کرده است. او قویا اعلام کرد که با پاریس تمدید نمی‌کند و از ماه ژولای نیز درخواست خروج خود را به سران این باشگاه اعلام کرده، اما ناصر الخلیفی اجازه انجام این کار را نداده است. امروز نیز فلورنتینو پرز آشکارا اعلام کرد که هدف لوس بلانکوس جذب امباپه است و برای آوردن او به سانتیاگو برنابئو در ماه ژانویه تلاش خواهد کرد. 

به نقل از مارکا، لئوناردو در گفت و گویی با اکیپ گفت: "این یک مثال دیگر از بی احترامی رئال مادرید نسبت به پاریسن ژرمن در قبال امباپه بود. در حقیقت در یک هفته اخیر، بازیکن رئال مادرید (کریم بنزما)، سرمربی رئال مادرید (کارلو آنچلوتی) و حالا رئیس رئال مادرید (فلورنتینو پرز) راجع به کیلیان امباپه طوری صحبت کرده‌اند که از حالا بازیکن آن باشگاه است. تکرار می‌کنم: این یک بی احترامی بزرگ است و نمی‌توانیم آن را تحمل کنیم."

البته فلورنتینو پرز پس از مصاحبه لئوناردو به RMC گفت: "از حرف‌های من بد برداشت شده است. من گفتم تا سال آینده برای تصمیم امباپه صبر خواهیم کرد و همیشه به پاریسن ژرمن احترام می‌گذاریم."

4416