عکس؛ پیام جنجالی مدافع بارسلونا در اینستاگرام؛ کنایه سنگین به بارسایی‌ها؟

عکس؛ پیام جنجالی مدافع بارسلونا در اینستاگرام؛ کنایه سنگین به بارسایی‌ها؟

پایگاه خبری فوتبالی - ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا در این روز ها به شدت از سوی هواداران بارسلونا تحت فشار است و مورد انتقاد واقع می شود چرا که این بازیکن عملا در ترکیب این فصل بارسلونا هیچ نقشی ندارد و حضور او در باشگاه تنها باعث دریافت دستمزد اضافی و ضرر مالی به بارسلونا در این روز های سخت می شود.

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته فشار زیادی روی اومتیتی وجود داشت که بارسلونا را ترک کند چرا که بارسلونا به دنبال تمدید قرارداد لیونل مسی بود و نیاز به منبع مالی و پول بیشتری داشت و به همین علت می خواست دستمزد برخی از بازیکنان خود را کم کند و برخی هم باید بارسلونا را ترک می کردند اما ساموئل اومتیتی با این قضیه مخالفت کرد.

اومتیتی در اولین بازی هایی که در فصل جدید به همراه بارسلونا داشت، توسط هواداران بارسلونا هو شد و بدین ترتیب مشخص شد که او تبدیل به یک چهره منفور در میان بارسایی‌ها شده است.

مدافع فرانسوی سعی کرد که به این قضایا واکنشی نشان ندهد اما اکنون با انتشار یک استوری در اینستاگرام به نظر می رسد که پیام نسبتا تندی را برای منتقدان خود فرستاده است.

اومتیتی نوشته است:" هر چه بیشتر به مردم احترام بگذاری، آن‌ها احترام بیشتری به تو نخواهند گذاشت. هیچکس چیزی نمی‌داند اما همه به خودشان اجازه حرف زدن می‌دهند."

1470