انگیزه بالای سیدجلال برای شکستن رکوردهای جدید

انگیزه بالای سیدجلال برای شکستن رکوردهای جدید

پایگاه خبری فوتبالی- نقشی که سیدجلال در پرسپولیس بازی می‌کند، به ندرت در تیم‌های دیگر لیگ برتری دیده می‌شود.

به گزارش فوتبالی، سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس که این روزها در تمرینات تیمش نقش پر رنگی دارد، در حوالی 40 سالگی از تک تک ذره‌های رمق باقی مانده در ساق‌هایش برای درخشش هرچه بیشتر مقابل الهلال و تکمیل ویترین افتخارات و رکوردهایش بهره می برد.

کاپیتان قرمزها پس از یک دوره نیمکت‌نشینی نسبتا طولانی در هفته های پایانی لیگ برتر، آمادگی‌اش را به بهترین شکل حفظ کرد و با نمایشی که مقابل استقلال تاجیکستان داشت، دست به کاری زده تا نگرانی تیم یحیی در فاز دفاعی به حداقل برسد. 

سیدجلال، یکی از دلایل کلیدی انسجام پرسپولیس است. بدون تردید هر بازیکنی که تلاش او را در زمین مسابقه تماشا می‌کند، انگیزه بیشتری برای درخشیدن در این تیم به دست می‌آورد.

کاپیتان شماره 4 پرسپولیس یک وزنه سنگین روحی برای قرمزها به شمار می‌رود و حضورش در قلب دفاع و تجربه‌اش نقشی کلیدی در بازی حساس یک چهارم نهایی مقابل الهلال ایفا خواهد کرد.

 سیدجلال تا امروز جام‌های بسیار زیادی را به دست آورده و در همه ادوار لیگ برتر، پرافتخارترین بازیکن ایرانی محسوب می‎شود اما او به دنبال یک اتفاق تاریخی  در دوران فوتبالش است. سیدجلال می‌تواند اولین کاپیتان تاریخ پرسپولیس لقب بگیرد که جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بالای سر می‌برد،صندوقچه افتخارات کاپیتان قرمزها این جام را کم دارد.

7655