شوخی اینستاگرامی پوگبا با درست شدن واتساپ و اینستاگرام

شوخی اینستاگرامی پوگبا با درست شدن واتساپ و اینستاگرام

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته، شبکه های اجتماعی فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ که هر سه مربوط به یک شرکت هستند دچار اختلالی جهانی شدند و دسترسی به آن ها برای ساعاتی قطع شد که این مسئله موجب شوخی های بسیاری با این اپلیکیشن ها در فضای مجازی شد و حتی چهره های مشهور هم به این قضیه واکنش نشان دادند.

به گزارش فوتبالی، پل پوگبا که به اردوی تیم ملی فرانسه دعوت شده است، برای پیوستن به تمرینات تیم ملی کشور خود راهی فرانسه شده است. پوگبا عکسی از خودش را در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است که در آن برای پیوستن به اردوی تیم ملی فرانسه، به فرانسه رفته است. پوگبا در توضیحات این عکس با مقایسه بازگشت خودش به تیم ملی فرانسه و بازگشت و درست شدن اینستاگرام، واتساپ و فیسبوک با یک شوخی نوشته است:"ما برگشتیم، همانطور که واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک برگشتند!" و بدین ترتیب با این قضیه شوخی کرده است.

پل پوگبا از بازیکنانی است که معمولا در شبکه های اجتماعی فعالیت زیادی دارد و هر از گاهی با کار هایی که می کند وایرال می شود و اکنون هم به قضیه قطع شدن و اختلال جهانی فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ واکنش نشان داده است.

1470