حذف تیم فرانسوی از جام‌حذفی با اشتباه مربی و دیر رسیدن به ورزشگاه!

حذف تیم فرانسوی از جام‌حذفی با اشتباه مربی و دیر رسیدن به ورزشگاه!

پایگاه خبری فوتبالی - در یک اتفاق عجیب و نادر در فوتبال باشگاهی فرانسه و در چهارچوب رقابت های جام حذفی این کشور، یک باشگاه به دلیل اشتباه مربی تیم و دیر رسیدن به ورزشگاه محل انجام مسابقه، از دور رقابت ها کنار گذاشته شد!

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه 20Minutes، تیم فوتبال 'تاربه' که در سطح ششم فوتبال فرانسه مشغول به فعالیت است، به دلیل تاخیر در رسیدن به استادیوم محل برگزاری مسابقه خود برابر تیم 'وابره لوآبایه' در روز شنبه گذشته، از دور رقابت‌ های فوتبال جام حذفی فرانسه کنار گذاشته شده است. اما دلیل این تاخیر، در اثر اشتباه سهوی سرمربی این تیم در تایپ و نوشتن مقصد مورد نظر در فن‌آوری جی‌پی‌اس رخ داده است! 

سرمربی این تیم که در حال مسیریابی از طریق فن‌آوری جی‌پی‌اس مقصد بوده، به جای کلمه Vabres، کلمه Vabre را تایپ کرده است که در نتیجه این اشتباه، تیم او به جای شهر مورد نظر، به مقصدی در فاصله نود کیلومتری استادیوم محل برگزاری مسابقه برسد!

کاروان تیم سرانجام با فهمیدن این اشتباه، با حدود پنجاه دقیقه تاخیر به محل مسابقه رسید اما طبق قوانین موجود در فوتبال فرانسه و جام حذفی این کشور، هیچ شانسی برای برگزاریِ با تأخیر این مسابقه یا تعیین زمان جدید برای تکرار آن وجود نداشت و در نهایت این تیم از دور رقابت‌ ها کنار گذاشته شد.

9404