حلالی: مشکلات پرسپولیس برای دیروز و امروز نیست

حلالی: مشکلات پرسپولیس برای دیروز و امروز نیست

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: مشکلات باشگاه برای دیروز و امروز نیست و چند سال است که این مسائل در پرسپولیس وجود دارد و دلیلش شرایط حال حاضر فوتبال ایران است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، اسماعیل حلالی با اشاره به مشکلات مالی تیم فوتبال پرسپولیس که منجر به تعطیلی تمرین روز چهارشنبه سرخپوشان شد، اظهار داشت: این مشکلات در تمام ارکان باشگاه وجود دارد اما تنها مشکل تیم‌ بزرگسالان دیده می‌شود.

وی افزود: البته این را بگویم که ایراد تنها از باشگاه نیست و ساختار فوتبال مشکل دارد که این مسائل برای تیمی مثل پرسپولیس دیده می‌شود. چرا که ما از پول تبلیغات و فروش حق پخش تلویزیونی درآمدی نداریم و از طرفی دیگر پولمان که در afc است را هم نمی‌توانیم دریافت کنیم. پول کارگزار هم که قبلا پیشاپیش هزینه شده و بدین ترتیب دست مدیریت خالی می‌ماند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، اضافه کرد: در تیم‌های پایه کار می‌کنم اما ما هم مانند سیر ارکان باشگاه از زمانی که آمدیم یک ریالی دریافت نکردیم. البته دفع قبل که در آکادمی کار می کردم مشکلات عدیده مثل آب معدنی و تهیه لباس هم داشتیم که خدارا شکر این مشکلات این‌بار با حضور محسن خلیلی حل شده است اما از نظر مالی مشکل داریم. خیلی از بازیکنان ما دانشجو هستند و حتی برای هزینه تحصیلشان مشکل دارند که امیدوارم این مشکلات حل شود.

وی اضافه کرد: با وجود همه این مشکلات می‌شود با پرورش و فروش بازیکن بخش زیادی از این مشکلات حل شود  اما این اتفاق در فوتبال ایران ممکن نیست که شما از فروش بازیکن درآمد داشته باشید. همین پرورش بازیکن شاید راه درآمدی خیلی از باشگاه‌های اروپا است. الان در آکادمی ما بازیکنان با استعداد خوبی حضور دارند که اگر روی آنها سرمایه گذاری شود می‌توانند برای آینده پرسپولیس مفید باشند.

وی اضافه کرد: پرسپولیس بازی بزرگی با الهلال در پیش‌دارد و امیدوارم مشکلات تا آن بازی حل شود.

7474