ناراحتی ستاره چلسی از صفتی که مردم برایش انتخاب کردند

ناراحتی ستاره چلسی از صفتی که مردم برایش انتخاب کردند

پایگاه خبری فوتبالی - روملو لوکاکو ستاره بلژیکی چلسی می‌گوید از این که مردم او را مهاجم تمام کننده خطاب می‌کنند، متنفر است. 

به گزارش فوتبالی، روملو لوکاکو پس از خروج از منچستریونایتد توانست بار دیگر شکوفا شود. او پس از ترک الدترافورد و رفتن به اینتر، جایگاه ثابتی در ترکیب آنتونیو کونته و نراتزوری پیدا کرد و موفق شد همراه با این تیم، اسکودتو را فتح کند. او در طول دوران بازیگری‌اش، 255 گل در عرصه باشگاهی و 67 گل در عرصه ملی به ثمر رسانده است. او در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ بلژیک، قهرمان سری آ و یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر انگلیس است، اما می‌خواهد که مردم به چیزهای بیشتری غیر از تمام کنندگی‌اش توجه کنند.

به نقل از سایت مارکا، لوکاکو در گفت و گویی با وبسایت رسمی یوفا درباره نقاط قوتش گفت: "به خاطر شرایط جسمانی و طوری که بزرگ شده‌ام، هیکل عظیمی دارم و مردم فکر می‌کنند که مهاجم هدف هستم، توپ را نگه می‌دارم و یک تمام کننده محسوب می‌شوم. اما من هیچ وقت اینگونه بازی نکردم و از آن متنفرم. بزرگ‌ترین ویژگی من، خطرناک بودنم در مقابل دروازه است، زیرا در آن زمان خیلی کم تصمیمات اشتباه می‌گیرم. وقتی که پاس می‌دهم، می‌دانم که در کجای محوطه جریمه باید جایگیری کنم."

4416