کنایه سنگین مهاجم سابق چلسی به آرسنال و بارسلونا با تشبیه این دو باشگاه!(عکس)

کنایه سنگین مهاجم سابق چلسی به آرسنال و بارسلونا با تشبیه این دو باشگاه!(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - اوضاع بارسلونا پس از جدایی لیونل مسی بسیار آشفته شده است به طوری که این تیم در یکی از ضعیف ترین شرایط سال های اخیر خود به سر می برد.

به گزارش فوتبالی، در لیگ برتر انگلیس هم اوضاع آرسنال آشفته است و این تیم با هدایت میکل آرتتا وضع مناسبی ندارد. البته آرسنال در فصل پیش هم به طور کلی عملکرد خوبی نداشت و اوضاع آشفته آرسنال برای هواداران این تیم در این فصل تازگی ندارد.

تامی آبراهام، مهاجم فعلی رم که از چلسی به این تیم رفته است، یک توییت را در بخش استوری های صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است که در آن توییت با قرار دادن لوگوی آرسنال، وضعیت بارسلونای پس از جدایی لیونل مسی به این باشگاه تشبیه شده است. در واقع بارسلونای پس از مسی همان آرسنال دانسته شده است!

بدین ترتیب تامی آبراهام که در تابستان اخیر از چلسی به رم رفت و محصول آکادمی باشگاه چلسی است و علاقه ویژه ای به این تیم لندنی دارد، هم به آرسنال و هم به بارسلونا کنایه سنگینی انداخت.

مسی در تابستان گذشته با اتمام قرارداد خود با بارسلونا راهی پاریسن ژرمن شد و بدین ترتیب پس از سال ها حضور در بارسا، این تیم را ترک کرد و اکنون بارسلونا شرایط مناسبی را تجربه نمی کند.

1470