خط و نشان "هیچ" برای تیم ملی ایران از استادیوم مولینکس

خط و نشان "هیچ" برای تیم ملی ایران از استادیوم مولینکس

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره تیم ملی فوتبال کره جنوبی در لباس وولورهمپتون خوش درخشید تا نشان دهد آماده‌ی حضور در دیدارهای ملی است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران باید روز ۲۰ مهرماه در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۷ به مصاف تیم ملی کره جنوبی برود و چهارمین بازی خود در در دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به انجام برساند.

کره جنوبی بازیکنان لژیونر زیادی را در ترکیب خود دارد که مهمترین آنها سون هیونگ‌مین است. ستاره سرشناس تیم تاتنهام که یکی از بهترین وینگرهای اروپا و جهان به حساب می‌آید. با این وجود او تنها ستاره جنگجویان تائه‌گوک نیست. در لیگ برتر کره‌ای‌ها یک نماینده دیگر هم دارند.

هیوانگ هی چان بازیکن ۲۵ ساله تیم وولورهمپتون است که به صورت قرضی از لایپزیش به لیگ جزیره آمده به خط حمله تیم برونو لاژه کمک کند. چان بعد از گلزنی در هفته اول مقابل واتفورد دیگر نتوانست دروازه رقبا را باز کند تا اینکه در بازی روز گذشته(شنبه) گرگ‌ها  ستاره زمین بود و موفق شد در جریان پیروزی ۲ بریک تیمش هر ۲ گل را  در استادویم خانگی نارنجی‌پوشان(مولینکس) وارد دروازه نیوکاسل کند و سه امتیاز ارزشمند را برای وولوز به ارمغان بیاورد.

حالا "هیچ" باید چند روز دیگر به تهران بیاید و مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان پیکار کند. او در دیدار مقابل لبنان سازنده تک گل تیمش بود. این بازیکن ۲۵ ساله در ۳۹ بازی ملی ۶ گل به ثمر رسانده و در آینده می‌تواند آمار خود را بهبود ببخشد. اسکوچیچ و شاگردانش باید مراقب این مهاجم بااستعداد باشند.

6641