فیفادی و بازیکنان ملی پوش دغدغه مشترک یحیی و ژاردیم

فیفادی و بازیکنان ملی پوش دغدغه مشترک یحیی و ژاردیم

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس و الهلال این روزها در غیاب بازیکنان ملی پوش خود تمرینات را برای مصاف یک چهارم نهایی آسیا برگزار می کنند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس و الهلال عربستان در حالی قرار است 4 روز بعد از فیفا دی مقابل یکدیگر قرار بگیرند که کادر فنی هر دو تیم با یک چالش مشترک روبه رو هستند.

الهلال که قرار است تا دو روز آینده تمریناتش را برای دیدار با پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آغاز کند طبق اخبار رسیده 6 بازیکن عربستانی آنها به اردوی تیم ملی این کشور دعوت شدند و 6 بازیکن خارجی دیگرشان در اردوی تیم های ملی کشورشان حضور دارند.

سلمان الفرج، ناصر الشهرانی، علی ال بلیهی، ناصر الدوساری، محمد کانو و صالح الشهری بازیکنان عربستانی هستند که از الهلال به تیم ملی دعوت شده اند، همچنین آندری کاریو در تیم ملی پرو حضور دارد و گوستاوو کویلار هم به تیم ملی کلمبیا دعوت شده است هر چند که این دو بازیکن در فهرست آسیایی الهلال حضور ندارند.

الهلال همپنین چهار بازیکن در تیم المپیک دارند که البته بسیار کمتر از سوی ژاردیم مربی پرتغالی الهلال مورد استفاده قرار می گیرند.

در آن سوی میدان هم یحیی گل محمدی به نوعی با این مشکل مواجه است و هر روز پیگیر وضعیت بازیکنان ملی پوش خود است.

پرسپولیسی ها در حال حاضر 3 بازیکن ملی پوش دارند که هر 3 نفر جزو بازیکنان کلیدی یحیی گل محمدی به شمار می آیند و روی حضور آنها در ترکیب ثابت پرسپولیس برای بازی مقابل الهلال حساب ویژه ای باز کرده است.

حال باید منتظر ماند و دید دو سرمربی که قرار است تا کمتر از 2 هفته دیگر مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند آیا بازیکنان ملی پوش خود را در کیفیت مطلوب تحویل خواهند گرفت یا مجبور خواهند شد با انجام تمرینات اختصاصی و ریکاوری آنها را به این بازی حساس برسانند.

7655