نمایش درخشان پسر وین رونی: چهار گل زد اما تیمش پنج گل خورد

نمایش درخشان پسر وین رونی: چهار گل زد اما تیمش پنج گل خورد

پایگاه خبری فوتبالی - کای پسر رونی در تیم زیر 12 سال منچستریونایتد در مقابل لیورپول چهار گل به ثمر رساند اما تیمش با نتیجه پنج بر چهار باخت.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 11 ساله در زمستان گذشته وارد آکادمی منچستریونایتد شد و به نظر می رسد که شم گلزنی را از پدرش به ارث برده است. در ماه می نیز کای رونی در مقابل استوک سه گل زده بود و سه پاس گل داده بود تا منچستریونایتد با نتیجه شش بر سه به پیروزی برسد. کای در آکادمی منچستریونایتد می درخشد و در مقابل لیورپول نیز نمایش خوبی داشت.  

وین رونی به نظر می رسد که از عملکرد پسرش راضی است و امیدوار است که روزی کای بتواند پا جای پای او بگذارد. رونی در دسامبر گذشته گفته بود:" کای بسیار سختکوش است. پشتکار زیادی برای فوتبالش دارد. در آکادمی منچستریونایتد تست داد و مربیان را تحت تاثیر قرار داد. برایش خیلی خوشحالم چرا که توانسته با این تیم قرارداد ببندد.گزینه های دیگری هم داشت اما گفت که می خواهد به منچستریونایتد بپیوندد. تصمیم در این باره با خودش بود و نه من."

کای رونی تنها نام مشهور در آکادمی منچستریونایتد نیست. در حقیقت جونیور پسر 11 ساله رونالدو نیز در آن جا بازی می کند و فیلیپ پسر نمانیا ماتیچ هم در این تیم حضور دارد. کریستیانو در دوران حضورش در آکادمی یووه در 28 بازی 58 گل زده بود و حالا راهی آکادمی یونایتد شده است. 

4125