مناجاتی: کسب ۶ امتیاز مقابل امارات و کره دور از دسترس نیست/ اسکوچیچ به لیگ ایران بیشتر توجه کند

مناجاتی: کسب ۶ امتیاز مقابل امارات و کره دور از دسترس نیست/ اسکوچیچ به لیگ ایران بیشتر توجه کند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تیم ملی با کسب ۶ امتیاز از دو بازی پیش روی خود گام بلندی برای صعود به جام جهانی برخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مهدی مناجاتی درباره دیدار پنجشنبه شب تیم ملی ایران مقابل امارات اظهار داشت: تیم ملی ما همیشه سرآمد تیم‌های آسیا بوده و هست و اماراتی‌ها هم مثل سال‌های گذشته نیست و فرق کرده است. اماراتی‌ها روی فوتبال سرمایه‌گذاری کرده‌اند و دیگر آن امارات سابق نیستند. با این حال تیم ملی می‌تواند بدون اینکه اذیت شود از این بازی دست پر بیرون بیاید.

وی با اشاره به فهرست تیم ملی و حضور کمرنگ بازیکنان لیگ داخلی، خاطرنشان کرد: در ایران بازیکنان بزرگ و خوب زیادی داریم و چه بهتر بود اسکوچیچ و مربیان تیم ملی، تیم‌های داخلی را بیشتر بررسی می‌کردند. مربیان ایرانی از کلاس بالای برخوردارند و نمی‌دانم چرا اینقدر فوتبال ما باید به مربی خارجی متکی باشد. این مسئله در باشگاه‌ها هم دیده می‌شود و هر مربی همراه خود مربی خارجی می‌آورد! ما مربیان و بازیکنان بزرگی داریم ولی باید به خودباوری بیشتری برسیم. 

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره دیدار هفته آینده تیم ملی با کره جنوبی تصریح کرد: بازی با کره همیشه سخت بوده ولی اگر آمار را درنظر بگیریم تیم ملی نسبت به کره موفق‌تر بوده است.

مناجاتی عنوان کرد: گرفتن 6 امتیاز از این دو بازی دور از دسترس نیست. تیم ملی با برد در این بازی‌ها گام بلندی برای صعود بر می‌دارد. امیدوارم با تلاش و تعصب بازیکنان و مربیان این مهم رخ دهد و تیم ملی به جام جهانی راه پیدا کند.

7474