به‌جا مانده از شکست دیشب مونيخی‌ها؛ ناکامی لوا و گلزنی گورتسکا

به‌جا مانده از شکست دیشب مونيخی‌ها؛ ناکامی لوا و گلزنی گورتسکا

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک بایرن مونیخ آلمان به رکورد شش ماه گل نزدن خود پایان داد.

به گزارش فوتبالی، لئون گورتسکا، هافبک موثر بایرن مونیخ شب گذشته موفق شد تک گل باواریایی ها را در جریان شکست دو بر یک برابر اینتراخت فرانکفورت به ثمر برساند تا در این فصل نیز بالاخره پایش به گلزنی باز شود.

آخرین باری که لئون گورتسکا برای بایرن مونیخ موفق به گلزنی شده بود، به حدود شش ماه قبل و هفته بیست و هفتم رقابت های بوندسلیگا باز می گردد؛ جایی که هافبک قلدر مونیخی ها تک گل تیمش را در جریان پیروزی یک بر صفر برابر لایپزیش، تیم سابق یولیان ناگلزمان به ثمر رساند.

همچنین در شکست شب گذشته بایرن مونیخ مقابل فرانکفورت، آخرین رکورد مهاجم لهستانی مونيخی‌ ها نیز از دست رفت.

به گزارش فوتبالی، روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ تا دو هفته قبل چند رکورد مختلف در اختیار داشت که اکنون همگی از دست رفته اند. روبرت لواندوفسکی پس از ناکامی در گلزنی برابر گروتر فورث، نتوانست به رکورد گلزنی های پیاپی خود در بوندسلیگا ادامه دهد.

با این حال، لواندوفسکی لهستانی یک رکورد دیگر نیز در اختیار داشت و آن هم گلزنی های پیاپی در دیدارهای خانگی بایرن مونيخی‌ ها بود. مهاجم لهستانی باواریایی ها تا پیش از دیدار با فرانکفورت موفق شده بود در سیزده دیدار پیاپی خانگی برای بایرن مونیخ در لیگ گلزنی کند و رکورد بوندسلیگا را به دست آورد.

ماشین گلزنی لهستانی باواریایی ها پس از کسب نتیجه تساوی خانگی 3-3 برابر لایپزیش در سیزده دیدار خانگی بایرن مونیخ در لیگ و پانزده دیدار خانگی مونیخی ها در مجموع رقابت ها بیست و هفت گل به ثمر برساند. با این حال، با ناکامی در برابر اینتراخت فرانکفورت، این رکورد روبرت لواندوفسکی نیز از دست رفت.

9404