علاقه شیاطین سرخ به جذب ملی‌پوش فرانسوی بارسلونا

علاقه شیاطین سرخ به جذب ملی‌پوش فرانسوی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می شود منچستر یونایتد هنوز وضعیت قرارداد بازیکن فرانسوی بارسلونا را زیر نظر دارد و شیاطین سرخ امیدوارند این مهاجم را برای آمدن به اولدترافورد وسوسه کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه موندو دیپورتیوو، عثمان دمبله، ملی پوش فرانسوی که هنوز در حال ریکاوری پس از مصدومیت شدید از ناحیه زانو است، در شرایط کنونی در حال مذاکره با بارسلونا برای تمدید قرارداد فعلی خود است که در ماه ژوئن آینده به پایان می رسد.

با این حال، هنوز هیچ توافقی صورت نگرفته است و بنابراین، این بازیکن برنده جام جهانی آزاد است که در ژانویه ۲۰۲۲ در مورد پیش قرارداد با منچستر یونایتد مذاکره کند.

طبق این گزارش، منچستر یونایتد که شدیدا علاقمند به این بازیکن ۲۴ ساله است، امیدوار است که او برای تمدید قراردادش با بارسلونا به توافق نرسد.

این گزارش ادعا می کند که چندین باشگاه اوضاع این بازیکن فرانسوی را زیر نظر دارند و یوونتوس نیز از طرفداران این مهاجم است که در آگوست ۲۰۱۷ از بروسیا دورتموند به نیوکمپ نقل مکان کرد.

عثمان دمبله که تا پایان اکتبر از مصدومیت رهایی پیدا خواهد کرد، در ۱۱۸ بازی برای تیم فعلی خود در همه رقابت ها ۳۰ گل به ثمر رسانده و ۲۱ پاس گل نیز ارسال کرده است.

9404