رقابت رئال مادرید با بایرن مونیخ و لیورپول برای خرید «هالند جدید»

رقابت رئال مادرید با بایرن مونیخ و لیورپول برای خرید «هالند جدید»

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که رئال مادرید در ادامه سیاست جذب بازیکنان جوان یک چهره جدید را زیر نظر گرفته است: بنجامین سسکو، مهاجم 18 ساله و 194 سانتی متری اهل اسلوونی.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در سالهای اخیر سعی کرده است که به جای خریدهای کهکشانی به سیاست جذب بازیکنان جوان با قیمت های معقول روی بیاورد و آخرین نمونه نیز جذب ادواردو کاماوینگا هافبک 18 ساله فرانسوی بود.

بیلد گزارش داده است که رئال مادرید شرایط جذب بنجامین سسکو بازیکن 18 ساله را زیر نظر گرفته است. این بازیکن فصل گذشته در تیم لیفرینگ در لیگ دسته دو اتریش با 21 گل و هفت پاس گل خوش درخشید و حالا راهی سالزبورگ در لیگ دسته اول اتریش شده و پس از انتقال پاتسون داکا به لستر جایگاهش را در خط حمله تیمش در کنار کریم آدیمی پیدا کرده است. 

سسکوی بلندقامت در حال حاضر مورد توجه غول های فوتبال اروپا نظیر بایرن مونیخ، منچسترسیتی و لیورپول نیز قرار دارد و تجربه حضور در تیم ملی اسلوونی را هم در بازی دوستانه مقابل مقدونیه شمالی داشته تا به جوان ترین بازیکن تاریخ فوتبال کشورش تبدیل شود.  این بازیکن از نظر هیکل و سبک بازی با هالند مقایسه می شود که البته ارلینگ نیز زمانی در سالزبورگ بازی کرده است. 

4125